4 съвета за тестване и оптимизация на уеб сайт за по-високи приходи


„Какво трябва да тестваме?“

Това е въпрос за милиони, приятели.

Така, уебсайта вече е пуснат, зададени са ключовите думи и първата част от съдържанието вече е написана. Така че, естествено е всеки да се чуди какво следва след това.

За пръв път най-голямото ви маркетингово оръжие е във вашите ръце – или е било там от известно време и искате да направите някои подобрения и е време да превърнете зяпачите по витрините в купувачи.  Какво можете да тествате, за да повишите доходите си?

Накратко? Всичко, възможно най-често.

" Най-добрите резултати се постигат от тестване на не повече от 5 потребителя, и правене на възможно най-много малки тестове, които можете да си позволите ... 5 потребителя разкриват 85% от проблемите на сайта ви."

Ето 4 неща, с които да започнете:

1. Заглавия

Заглавието е едно от най-важните неща на рекламната ви страница. Освен това благодарение на WYSIWYG редакторите, е и едно от най-лесното за тестване неща.

На първа среща заглавието първо прави впечатление. Потребителите решават за части от секундата дали ще останат на страницата ви или ще я напуснат, и заглавието обикновено е мястото, на което се спира погледа им.

Според проучване публикувано на Visual Website Optimizer, социалната медия LKR отчита 24% увеличение на абонамента за нюзлетъра им като променят заглавието с цитат от положителен коментар от читател.



Кое прави едно заглавие добро?

Кратко, свежо и запомнящо се: не повече от 10 думи.
Удебелени (частично) фрази
Нечетни числа вместо четен брой за списъци
Разговорен маркетингов език

2. Подканваща фраза

Няма да повярвате как понякога дори малка промяна в подканващите ви фрази може да има драстичен ефект .Неща като:

Запитване за оферта vs. Запитване за цена
Създай профил vs. Регистрирай се
Свали безплатно vs. Безплатно сваляне
Абонирай се vs. Запиши се
Научи повече vs. Прочети повече
Пазарска количка vs. Пазарска кошница

Не е задължително едната фраза да работи по-добре от другата, всичко зависи от потребителите ви.

По-важни от формулировката така или иначе са цвета и позиционирането на вашите подканващи фрази. Очите ви естествено попадат на неща, които се открояват от страницата, така че ги направете в контрастни цветове на останалия бек граунд на страницата ви. Lighthouse International показва чудесна справка за цветовете, които си контрастират добре.


3. Социално утвърждаване

Потребителите на уебсайта, включително и аз могат да бъдат много, много повърхностни хора. Всеки знае, че не може да се вярва на това, което четеш в интернет, и за да се преборим с това, ние търсим каквото или който и да е да ни помогне да вземем решението си по-лесно. Хората се молят за социално утвърждение и най-хубавото е, че дори не трябва да бъде от техни приятели: Хората биха послушали хора които дори не познават, стига да звучи истинско. Социалното утвърждаване може да включва неща като:
Харесвания от техни приятели във Фейсбук на публикации и снимки създадени от потребители, където се споменава името на фирмата.
Брандове, които също са работили с компанията. Социалното утвърждаване установява доверие с потребителите ти, поставя те в добра среда с други хора, които те познават и на които имат доверие, което означава, че имат доверие и на теб.

4. Тагове в заглавието и мета описание

Оптимизацията на уеб сайтове  не е ограничена само до страниците на вашия домейн. С тоталния безпорядък на SERP-овете всеки клик е от значение. Спрете да се фокусирате на ранкирането и се фокусирайте да имате най-забележителния листинг, и има много тестове, които можете да направите, за да се случи това.
Напр.: Искахме да видим дали добавянето на действаща дума към листинга на SERP ще примами повече потребители да кликнат на листинга. Взехме 5 рекламни страници, които имаха еднакъв ранг с близък брой месечни посещения, оставяйки една на нашия контрол и заиграване с контента на другите 4.


„Запиши се сега“ в началото на заглавието завиши посещенията им със 151% без увеличение на ранга. А промяната ни отне точно 15 минути.

Изводът

Оптимизацията на уебсайт може да бъде сложна, но когато я сведете до основната й цел, е доста лесно: опитвате да предоставите на потребителите си най-добрия опит.
Защо?

Защото всеки инвестиран лев се връща стократно. А това са пропорции, които ми допадат.
И така, какво пропуснах? Кои са другите неща, които е хубаво да тестваме с оптимизация на уебсайта?

Тази полезна информация беше предоставена от: http://searchenginewatch.com/article/2325643/4-Website-Testing-Optimization-Tips-For-More-Revenue

Коментари

Най-популярни публикации

Четири начина да подобрите призивите си към действие.

Защо вашият малък бизнес трябва да започне блог?

20 начина да повишите видимостта на Вашата Facebook страница