SEO Конференция 2014 – Всички презентации и видео от live stream


На 04.04.2014 (петък) се проведе петата SEO Конференция 2014 в Inter Expo Center в град София, на която за пръв път присъстваха членове от екипа на Web Fusion. Основната цел на конференцията е заложена и в нейното заглавие, а именно присъстващите да научат за актуалните тенденции в SEO, както и да почерпят от практическите знания на лекторите.

По предварително обявена програма събитието се проведе в 3 зали, което както много колеги отбелязаха наистина затрудни избора на присъстващите, чиято бройка надвишаваше 400 човека /по предварително обявена бройка от организаторите/. В Петък на нас, а вероятно и на много колеги са имали желание да се клонират, за да имат физическата възможност да присъстват на всички лекции. Факт е, че и в трите зали се представяха интересни лекции, но нямаше как физически да присъства един човек на всички до край.
Лично за нас, а предполагам и за всички присъстващи бе интересно да разберем какви са новите тенденции в SEO оптимизацията на интернет сайтове, как да ги позиционираме успешно в търсачките и социалните мрежи и най-важното да почерпим опит от експертите

Всеки, които не е успял да присъства на всички лекции, тук може да открият презентациите на всички лектори, а в края на статията и записа от прякото онлайн излъчване от голямата зала 1 на SEO Конференция 2014.

Васил Тошков (Cloxy) - Скорост на сайт        /зала 2/



Геннадий Воробьов (Optimization.bg) - Задълбочен уеб анализ и автоматизация в SEO за средни и големи проекти         /зала 2/



Борислав Арапчев (Идея Студио) - Начини за създаване на уникално съдържание     /зала 2/



Любомир Любомиров (Rocket Studio) - Оптимизатори VS Копирайтъри – за кожата на един сайт          /зала 2/



Огнян Младенов (SEOM) - Оптимизация за Google Plus        /зала 3/



Димитър Димитров (Inbound.bg) - Локално SEO в ерата на Социалното SEO       /зала 1/



Георги Стефанов (Ganbox) - Негативно SEO - как да предпазим сайта си?         /зала 2/


Ето и видео запис на презентацията на Георги Стефанов






Станислав Димитров (AdAcademy) - Как да използваме Google AdWords за SEO         /зала 1/



Теодор Захариев (Студио Кипо) - Link Building тенденции в родни условия           /зала 2/



Калин Василев (ORM.bg) - Как да изградим правилна Link building кампания         /зала 2/



Стефан Чорбанов (Стеник) - Оптимизация за електронни магазини            /зала 3/



Пламен Бързев (411Marketing) - По-добро SEO чрез CRO и ролята на Landing Pages         /зала 1/



Иво Илиев - Facebook - силният източник на трафик          /зала 1/



Евгени Йорданов (First Online Solutions) - Мобилното търсене и SEO за mobile         /зала 1/



Олег Саламаха (Netpeak) - Как да разчетем интересите на посетителите с помощта на ключови фрази?           /зала 1 с пред от Генадий Воробьов/



Лили Грозева - От SEO към маркетинг със съдържание         /зала 1/



Любомира Любенова (Media Start) - Видео маркетингът - експлозия за вашия бизнес     /зала 2/



Огнян Попов (Commission share) – Практически съвети за AdSense оптимизация      /зала 3/



David Amerland - Семантично търсене (HOA)           /зала 3/



Все още не намираме следните презентациите:
  • Владимир Горовой – Яндекс Услуги        /зала 1/
  • Мария Моева и Адриян Христов - Google през 2014 (HOA)        /зала 3/

Онлайн запис от Live Stream-а в Петък от зала 1 



Както ние от Web Fusion, така вероятно и много други колеги от бранша ще сме много благодарни на организаторите, ако имаме възможност да изгледаме и видео записите от останалите две по-малки зали.


В заключение искаме да благодарим на организаторите от SEOM и Cloxy, че за поредна година правят това полезно за всички събитие. Всичко беше на направено на много високо ниво. Единствено съжаляваме, че покрай лудницата, в коя зала да отидем и коя лекция да изслушаме, не успяхме да се запознаем на живо с много от колегите, с които сме общували в интернет, както и с тези, които познаваме само визуално, но не сме имали възможност да контактуваме.

Коментари

Най-популярни публикации

Четири начина да подобрите призивите си към действие.

Schema.org представя нови елементи на действие

20 начина да повишите видимостта на Вашата Facebook страница