Официално! Google премахна PageRank-a! Какво ще се случи с Вашият уеб сайт?

Google премахна Page Rank Toolbar-а от своя браузър, като така забива последният пирон на ковчега!

Тази седмица Google оповестиха, че премахват PageRank инструментът от своя ToolBar, което означава, че през следващите няколко седмици фигурата 0-10 ще е невидима за всеки, освен Google. 

PageRank е система на Google, която брои гласовете към линковете, които определят кои страници са най-важни. След това, резултатите се използват за много други фактори, които да определят дали страницата се класира добре. 
Google ще продължи да използва тази функция, вътрешно за себе си, но SEO мениджърите няма да могат да виждат числените рейтинги. Какво означава това за света на интернет като цяло и за компаниите, чиито бизнес зависи от него?
Истината е, че този PageRank оформи уеб пространството. Но мнозина се възползваха от него по неподходящ начин, генерирайки мощен всеобхватен спам, за да издигнат своите страници високо в Google търсачките. Това увеличи количеството на досадни e-мейли, призовавайки Ви да купувате линкове от „линкови ферми“. 

Имаше време, когато Google позиционираха сайтове на предните места в търсачката само с линкове от такива „линк ферми“, но това вече е минало, тъй като с времето търсачката смени, своя алгоритъм. За щастие на всички фокусът е съсредоточен, както би трябвало да бъде, върху съдържанието на сайта. 

Вече не се нуждаете от твърде много текст и линкове, за да се класирате добре. Вместо това, сайтовете се възнаграждават, за добро качество, надеждност, достъпност и социализация. Така че, остарелите SEO практики могат най-накрая вече да се спрат. Въпреки това, някои проучвания доказват, че системата с линковете няма да изчезне изведнъж, не и скоро. Но изчезването на PageRank със сигурност ще ускори този процес и ще принуди различните компании да търсят друг вариант за развитие на сайтове си, за да бъдат достъчно конкурентни. 
Премахването на този PageRank ще подтикне много хора да търсят алтернативи. 


Коментари

Най-популярни публикации

Четири начина да подобрите призивите си към действие.

Защо вашият малък бизнес трябва да започне блог?

20 начина да повишите видимостта на Вашата Facebook страница