8 полезни съвета за това как да таргетираме успешно младите потребители.


Най-добрите специалисти в сферата на маркетинга са тези, които са в синхрон с клиентите си. Те знаят много добре какво искат те, кога го искат и по какъв начин да им се поднесе.

Разбира се, много лесно е да се каже, отколкото да се постигне. Повечето пъти е доста трудна задача да разбереш какво иска потребителят.

Напоследък, водещи марки и мениджъри се обръщат за съвети към хора, които имат голямо влияние в сферата на младежкия маркетинг, който таргетира основно хора на възраст 13-35 години. Тази социална група е известна също така и като „поколението Z”. В този ход има много смисъл. В края на краищата, какъв по-добър начин от това да получиш вътрешна информация за клиентите си, от това да можеш да говориш с влиятелни хора в конкретната сфера, който, в същото време, са и част от таргет групата ви?

Двама от най-влиятелните хора в тази насока са Конър Блекли, на 17 и Дийп Пател, на 18 години. Въпреки възрастта си, те от години успешно консултират над 500 компании. Двамата явно знаят много добре как мисли така нареченото „поколение Z” и най-важното е, че знаят как да създадат дълготрайни взаимоотношения с много хора от тази група.

В момента, ако някой реши да се информира по-обстойно за това как да рекламира сред „поколението Z”, няма да попадне на много източници, от които да почерпи информация. Именно затова Пател и Блекли създават „YouthLogix”, сайт, където можеш да научиш много полезна информация свързана с младежкия маркетинг.

Целта на сайта е пределно ясна – да предостави ресурси за хората занимаващи се с маркетинг, чрез които да успеят да достигнат до тази нова и влиятелна група от клиенти.

Ето и осем иновативни начина, чрез които да достигнете до „поколението Z”:

1. Обмислете използването на инфлуенс маркетинг.

Членовете на „поколението Z” са израснали с екран в ръцете си. Поради тази причина, те са изградили силна връзка с т. нар „инфлуенсъри“ (хора, които имат силно влияние в социалните мрежи, огромен брой последователи и поведението им винаги е забелязвано и взимано под внимание.) в платформи като YouTube, Snapchat и Instagram.

Тези връзки са изключително здрави и устойчиви. В резултат на това, „поколението Z” е много добре запознато с инфлуенсърите и успява да ги разпознае много бързо. Те се свързват и общуват с тези хора всеки ден и между тях има емоционална връзка.

Това е страхотна възможност за брандовете да си сътрудничат с инфлуенсърите, защото те могат да им помогнат в разпространяването на различни видове рекламни послания. Този тип връзка е доста крехка и несигурна, но тя създава един своеобразен канал, чрез който можем да достигнем до хората от „поколението Z”.

2. Не разчитайте на стандартните сайтове.

Хората от „поколението Z” няма да потърсят сайтът ви в интернет. Те рядко посещават официални страници. Поради тази причина, за да привлекат тяхното внимание, брандовете трябва да акцентират върху информационните канали, където те прекарват времето си. Каквито и да са тези канали обаче, шансът това да е традиционен уебсайт, е сравнително малък.

3. Използвайте визуални ефекти.

Голяма разлика между „поколението Z” и останалата част от клиентите е, че трудно можете да им задържите вниманието за дълго, лесно губят интерес и бързо се пренасочват към нещо друго.
Използването на GIF-ове е добра идея, защото посланието се предава по един кратък и изчерпателен начин. Използването на GIF-ове, или кратки клипчета, е една добра стратегия, която би заинтригувала младата аудитория.

4. Следвайте „новият социален договор“.

Интересно е да се спомене за едно изследване, което се занимава с това да разбере как хората в „поколението Z” предпочитат да взаимодействат с различните брандове. Хората работещи по изследването стигат до извода, че взаимодействието с „поколението Z” изисква създаването на съвсем нов тип социално споразумение.
Поколението Z обича брандове, които могат да ги заинтригуват, да ги провокират, такива, които да имат силно и адекватно присъствие в социалните мрежи.

5. Изберете качеството, пред това да изглеждате готини.

Въпреки че оценява определена марка за кратко време, „поколението Z”, също така държи и на качеството. Те винаги ще се обръщат към висококачествени продукти и съдържание, което може да се възприема като готино.

6. Смесете онлайн и офлайн световете.

За „поколението Z” няма разграничение между офлайн и онлайн световете. Те създават връзки и приятелства както лично, така и с хора, който се запознават, когато са в мрежата.
Това явление се случва не само с хора, но и с марки и компании. Най-взискателните компании винаги ще се опитат да изградят силна онлайн връзка с клиентите си, за да могат най-добре да разберат техните желания и нужди.

7. Разбиране на мотивите за покупка.

Според извършено проучване, почти половината от хората в тази група казват, че цената е основният фактор, когато купуват. Вторият фактор е дали продуктът ще им помогне да постигнат някаква конкретна цел. Това е сериозна разлика, в сравнение със стандартите в традиционния маркетинг.
Хората от това поколение са трудни за придобиване клиенти, но пък са изключителни ценни, особено ако успеем да ги убедим, че нашият продукт, или услуга си заслужава цената и че той носи някаква стойност за тях. Ако успеем да постигнем тази цел, значи сме успели да си осигурим клиент в дългосрочен план.

8. Бъдете последователни.

Последователността е критична, когато взаимодействате с клиенти от „поколението Z”. Те са трудни за спечелване и често са упорити. Те също така ще запомнят всяко едно взаимоотношение, което са имали с определена компания, или бранд. Това е едновременно и добре, и зле, защото по този начин те ще те възнаградят ако им покажеш, че си важен за тях, но и много лесно можеш да бъдеш пренебрегнат при първата погрешна стъпка. Създаването на постоянни, качествени взаимоотношения с „поколението Z” е ключова част от изграждането на дългосрочна връзка с тази влиятелна потребителска група.


Оригинален източник - https://www.entrepreneur.com/article/282525

Коментари

Най-популярни публикации

20 начина да повишите видимостта на Вашата Facebook страница

Кога да публикуваме пост във Facebook, за да достигнем до повече хора?

13 Съвета за повече въздействие на постовете ви във Facebook