3 признака, че се нуждаете от експерт по дигитален маркетинг.



Професионалните спортисти наемат треньори, неправителствените организации наемат данъчни счетоводители. Като собственик на бизнес, наемането на дигитален експерт също може да ви помогне да подобрите онлайн присъствието си.
През 2017 г., 92% от малките и средните предприятия заявяват, че очакват да изразходват същата сума, или повече, за онлайн рекламирането си, колкото са изразходили през 2016 г. За да се възползвате максимално от инвестициите си, помислете дали не е добра идея да заложите на агенция за дигитален маркетинг. Ето някои от най-важните причини малките и средни фирми да изберат да наемат дигитален експерт:
1. Нямам достатъчно време.
Дори и с всички налични инструменти за спестяване на време, изглежда сякаш времето никога не е достатъчно. Работейки в малък бизнес, винаги има милион неща, които трябва да направите, и трябва да сте селективни за това, къде и как прекарвате времето си. Знаете, че дигиталният маркетинг е важен за растежа на вашия бизнес, но другите неща също са от значение.
Управлението на онлайн рекламите може лесно да изяде един ден от работната ви седмица, а ангажиментът за време се увеличава само с разширяването на маркетинговия ви бюджет. За да защитите инвестицията си, може да има смисъл да наемете експерт, който да отделя ресурси за рекламните ви кампании.
2. Не съм сигурен как да получа най-висока възвръщаемост от инвестицията си.
Петдесет и пет процента от малкия и средния бизнес казват, че високата цена на дигиталните услуги е причина №1 да управляват собствената си онлайн реклама. Не забравяйте обаче, че една агенция може да направи препоръки относно насочването на аудиторията, оптимизирането на кампаниите и други фактори, за да ви помогне да извлечете максимума от маркетинговия си бюджет. Можете да се възползвате единствено от консултация, която е сравнително по-евтина.
3. Дигиталният маркетинг не е моята област на компетентност.
Добрият рекламен партньор не само ще поддържа ефективността на рекламните Ви кампании, но и той може да ви помогне да останете на върха на дигиталните тенденции. През изминалата година например, мобилните търсения са надминали десктоп търсенията за пръв път, но 67% от малките фирми дори нямат мобилен уеб сайт. Дигиталният експерт може да ви помогне да се възползвате от тази промяна в поведението на клиентите си и да останете в крак с маркетинговата крива.


Оригинален източник - https://www.entrepreneur.com/article/272852


Коментари

Най-популярни публикации

20 начина да повишите видимостта на Вашата Facebook страница

Кога да публикуваме пост във Facebook, за да достигнем до повече хора?

13 Съвета за повече въздействие на постовете ви във Facebook