Създайте по-въздействащ e-mail бюлетини с тези 8 стъпки.



Все повече твърдения витаят сред интернет средите, които говорят за „смъртта на имейла“. Докато някои от аргументите може и да звучат убедително, имейлът все още заема основна част от нашите животи.

Изследване проведено от „Adobe” измежду 4000 човека от Великобритания, Франция, Германия и САЩ установява, че работещите хора прекарват 50% от времето си в четене и писани на имейли.
Дори и с навлизането на нови технологии, които ни помагат да вършим по-добре работата си - текстовите съобщения, видеоклиповете и социалните медии, електронната поща си остава все още предпочитана форма за контакт.

Само във Великобритания, работниците прекарват над 4 часа в проверяване на пощите си. Това са 90 дни в годината прекарани в четене и писане на имейли. Победител в тази класация е Франция – 99 дни. Според HubSpot, до 2020 година, хората, които ползват активно електронните си пощи ще са 3 милиарда.

Всички тези числа ни говорят красноречиво, че имейлът все още играе съществена роля в нашето ежедневие и, че от маркетингова гледна точка, имейл бюлетините са много ценен инструмент за достигане до една аудитория, която постоянно се увеличава.

Имайки предвид всичко това, как да създадем една успешна имейл маркетингова кампания, която да допадне на вашата аудитория?

1. Опознайте добре аудиторията си.


Макар и да ви звучи съвсем очевидно и подразбиращо се, ще се учудите колко компании забравят за тази първа, основна стъпка. Това всъщност е и първото правило на маркетинга. Винаги трябва да си задаваме този основен въпрос - „на кого говорим?“, или „това ще привлече ли вниманието на аудиторията ни?“.
Трябва да създадем съдържанието на рекламната кампания така, че то да отговаря на групата от хора, до които се опитваме да достигнем.

2. Пишете качествено и оригинално съдържание.


Знаете ли кое привлича вниманието и ангажира най-много хората? Доброто съдържание. Независимо дали говорим за имейл, или реклама по телевизията. Всички ние не искаме да бъдем отегчавани, или подценявани. Това важи в пълна сила и за лошата и безвкусно направена реклама. Съдържанието трябва да е добре изпипано, без правописни и смислови грешки, директно по темата. Имейл кампанията трябва да може да:
  • разкаже успешно една история
  • образова аудиторията, за която е насочена
  • убеди човекът, че нашата компания може да се справи по-добре от конкурентите

3. Измервайте и сравнявайте


Разбирането на това какво е проработило преди (и какво не) е ключово за вашия маркетингов прогрес. Това е все едно да се подложите на диета за отслабване, като преди това дори да не сте се претеглили на кантара, за да видите от колко килограма започвате диетата си. Да знаем къде стоим в момента е първата стъпка към това да разберем къде искаме да отидем. Днес имаме на разположение толкова много информация, с която можем да боравим.

4. Създайте страхотна тема за вашия имейл


Може да напишете бюлетин с интересно съдържание включващо всички необходими линкове и призиви към действие, но ако не можете да накарате хората да го отворят още в самото началото, какъв е смисълът? Именно за това темата на самия имейл е от голямо значение. Едно добре написано послание още в самото начало, може да повиши значително „open rate” показателите на вашата кампания.

Всъщност темата на имейла оказва най-голямо влияние при вземането на решение дали да се отвори едно писмо, или не. Изследванията показват, че 33% от хората решават да отварят имейл единствено съдейки само по неговата тема. Шансът да отворим писмо, в чиято тема присъства думата „безплатно“ е 10% по-голям, отколкото ако тази дума не присъства. Имейлите съдържайки "Бързо" в темата са отваряни с 17% по-малко от тези без. Ето няколко основни съвета, по които да се водите:
  • локализирайте и персонализирайте
  • бъдете учтиви и се придържайте към кратки и ясни послания
  • използвайте енергични призиви

5. Тествайте различни варианти


Разпратете по един имейл на малка група от хора, но с две различни теми и вижте кой от двата варианта ще има повече отваряния за определен период от време. Изберете този от двата, който се отваря повече го разпратете след това на цялата ви таргет група. Тестването на различни теми ви позволява да извлечете максимален резултат от вашата рекламна кампания.

6.Автоматизация


Можете да зададете автоматичен отговор, който да бъде изпратен на получател на имейла ви, ако кликнете върху определени линкове - тези отговори обикновено са кратки и приветливи, от рода на "Благодарим ви". Най-големите марки в света го правят, от Nike, до Apple, Microsoft и Amazon, така че със сигурност трябва да разгледате и тази възможност. Уверете се, че тези отговори не са твърде общи и се опитвайте се да комуникирате по-лично. Вкарването на малко чар няма да ви навреди. Просто не прекалявайте, като това важи за всичко казано до сега.

7. Сегментирайте списъците си.


Акцентът тук пада върху това да не правим грешката да разпращаме едно и също съобщение на всички хора от нашата аудитория. Разделете я на различни групи, които имат различни интереси в различни сфери. Използването на такъв тип сегментиране ще накара клиентите ви да се чувстват специални, което ще помогне за успеха на вашата рекламна кампания.

8. Видимост на мобилни устройства

На последно място, но не и по значимост, настройването на правилния формат е един от най-важните аспекти на една имейл кампания. Вероятно не подозирате, че 68% от имейлите се отварят от мобилно устройство. Така че е много важно да сте сигурни, че кампанията ви работи на всички платформи. Създавайки вашия бюлетин, избягвайте големи и сложни изречения. Придържайте се към едно семпло и сбито съдържание.

За много професионалисти в областта на маркетинга, създаването на въздействащи и стойностни взаимоотношения с тяхната аудитория и намирането на нова начини за достигане до нея е от изключително значение.
Вашият имейл бюлетин, когато е изграден умело и с идея, може да бъде един страхотен начин да се свържете с хора, които са най-ценни за вашия бизнес, затова, защо да не им дадете най-доброто, на което сте способни?



Оригинален източник

https://digitalagencynetwork.com/give-email-newsletter-impact-8-steps/





Коментари

Най-популярни публикации

Четири начина да подобрите призивите си към действие.

20 начина да повишите видимостта на Вашата Facebook страница

Schema.org представя нови елементи на действие