Потребителските Oтзиви. Силно оръжие, от което трябва да се възползвате.


За потребителите, доверието е от значение.

Има безброй проучвания, които подкрепят идеята, че онлайн ревютата са най-доверения източник за точна информация за продукта. Независимо дали потребителите търсят велосипед, или ресторант, мненията на други потребители често са първото нещо, на което се доверяваме.

Независимо какво мислите за отзивите и ревютата, те са нещо, което оказва сериозно въздействие на вашия бранд, на доверието в него и неговата репутация.

В проучване на eMarketer, 60% от потребителите заявяват, че оценките със звезди са един от най-важните фактори при вземането на решение за покупка, а 87% от потребителите изобщо няма да обмислят покупка на продукт с малък брой отзиви/звезди. Проучването също така показва, че решаващ фактор за покупка, при два продукта със сходен рейтинг, може да се окаже броя на отзивите. Продукти с повече отзиви от потребителите генерират 50% повече кликове от тези с никакви, или по-малко отзиви.

Значението на локализирането.

Тук вече се сблъскваме с проблем.
Повечето компании имат солидна социална медийна стратегия и специален екип, който ангажира, наблюдава и реагира на социалните медии в Instagram, Facebook и Twitter, но повечето от тях изглежда нямат никаква практика, що се отнася до отзивите касаещи местоположението.

Oтзивите за определено място, на което сме били се появяват на мапинг апликации като Google, Booking, TripAdvisor, или Yelp.
Днес, потребителят извършва над 10 търсения, средно, преди да направи покупка , а много често решението какво и от къде да се направи тази покупка, се взема на базата на отзивите. Те са се превърнали в част от покупателния процес на съвременния потребител. Колкото повече звезди има един продукт, толкова повече кликания получава той.

Що се отнася до Google, те са прегърнали напълно идеята за отзивите. От търсачката са съвсем наясно какво е значението на потребителските отзиви и как те предоставят възможност за едно по-полезно интернет изживяване.

Поемете контрол над собствения си бранд.

Дигиталната екосистема е сложна мрежа от информация и често компаниите осъзнават, че има много информация за тях на места, за които те дори и не подозират.
Контролирайте публичните факти и информацията свързана пряко с вашият бизнес. Потърсете се в някоя от търсачките и вижте какво ще излезе за вас. Разберете къде и какво потребителите виждат за вашия бизнес на различните платформи и устройства.

Разбиране на екосистемата от отзиви.

Разберете къде се появяват онлайн отзивите, например, когато извършвате търсене в интернет към резултатите се появяват и рейтинги за местоположението.
Отделете време, за да се запознаете с правилата за оставяне на отзиви и мнения на всяка платформа, например, Google взима информация за отзиви, директно от вашия сайт.

Стратегия за реагиране

Без значение колко добре управлявате бизнесът си, неизбежно ще получите отрицателни отзиви. Как се справяте с тези отзиви е от решаващо значение за вашата репутация.
Отговорът на отрицателните отзиви Ви позволява да разрешите проблеми, които възникват и, в крайна сметка, да успеете да спечелите тези клиенти. Фирмите, които отговарят на онлайн рецензиите, имат 68% по-голяма вероятност да повишат рейтинга си с половин звезда за 6 месеца.
Това е ясен сигнал, които давата на всички, че се интересувате от мнението на клиентите си.

Провокирайте феновете си.

Не отговарянето на отзиви означава, че поставяте репутацията си на риск всеки път, когато потребител даде оценка за вашата дейност.

Замислете се за последния път, когато оценихте нечии бизнес. Спонтанно действие ли беше? Бяхте ли гневни заради лошо обслужване, или пък сте били очаровани от услугата, или продукта, който сте закупили? Доказано е, че повечето потребители са по-склонни да дадат оценка, или коментар, когато са недоволни от даден продукт, или услуга, отколкото ако са доволни.

Улеснете процеса за обратна връзка с клиентите си и искайте винаги такава от тях. 70% от хората ще дадат оценка, или мнение за вас ако ги помолите за това. Направете обратната връзка с клиентите част от вашата маркетингова стратегия.
Това ще ви помогне да поддържате активно присъствие и в други сайтове, да подобрите позицията и репутацията си в резултатите от търсенето в Google и да изградите добра репутация с клиентите.







Коментари

Най-популярни публикации

20 начина да повишите видимостта на Вашата Facebook страница

Четири начина да подобрите призивите си към действие.

Кога да публикуваме пост във Facebook, за да достигнем до повече хора?