12 начина да създадете ангажираност чрез използването на инфографики.


Инфографиките бавно, но сигурно се превръщат в царя на съдържанието. Ние ставаме незабавно привлечени към съвършено съвпадащите цветови схеми и ярките графики, които правят ежедневните факти и информация по-приятни за консумация.
Има много начини да привлечете аудиторията си чрез използването на инфографики, тук са само няколко прости идеи, които можете да разгледате, преди да започнете.

Създайте съдържание, което ще бъде използвано

Ако сте фирма, която отделя много време, върху това да се фокусира върху по-фините детайли, уверете се, че вашите клиенти ще видят усилията ви. Проучванията показват, че информация поднесена под формата на инфографика е 30 пъти по-вероятно да бъде прочетена - основната причина, поради която те са толкова често използвани в сферата на маркетинга.

Клиентска лоялност
Притежаването на лоялни клиенти е един от най-важните аспекти на бизнеса, тъй като 47% от клиентите ще отидат при ваш конкурент в рамките на само един ден, ако изпитват лошо обслужване.
Огромното мнозинство (90%) от клиентите смятат, че създаването на персонализирано съдържание е полезно. Чрез поддържането на вашите клиенти щастливи онлайн, те най-вероятно ще се върнат към бизнеса ви отново и дори могат да ви препоръчат на приятели и познати. 

Изпреварвайте конкуренцията
Ясно е, че много фирми използват инфографики и диаграми, но ако успеете да направите вашите интерактивни графики по начин, по който да се открояват, това ще накара клиентите ви да се завърнат. Статистиката показва, че инфографиките  са едни от най-добрите начини за достигане до аудиторията, тъй като 78% от хората вярват, че потребителското съдържание е бъдещето на маркетинга.

Споделете инфографиката си в социалните медии

Инфографиките могат да бъдат страхотен начин да се започне разговор с аудиторията, тъй като те са пълни с идеи и различни начини за интерпретация. Когато споделяте информация в социалните мрежи, уверете се, че насърчавате последователите си да се присъединят в дискутирането на данните, които така щедро им предоставяте. 

Започнете блог
Чувствате ли, че си губите времето създавайки и поддържайки блог, където пишете статии, които никой никога няма да прочете и че това по никакъв начин не помага на вашия бизнес? Това не е точно така. Не се отказвайте. Бъдете креативни и упорити и започнете да добавяте информация към блога си. Точно както бихте подходили към една от вашите инфографики, така и тук, уверете се, че споделяте всичките си блогове в социалните медии!

Подобрете трафика си в мрежата

Инфографиките могат да се добавят към всяка страница на уебсайта Ви. Независимо от размера на бизнеса ви, вие сте длъжни да се възползвате от това. Знаете ли, че уебсайтовете, които използват инфографики, могат да увеличат своя трафик с 12% по-бързо от уебсайтовете, които не го правят? Това просто показва как времето и усилието вложено в дизайна се изплащат в дългосрочен план.

Новите клиенти
Предоставянето на съдържание за текущите ви клиенти е чудесно, но инфографиката е също така и чудесен начин за новите клиенти да успеят да ви намерят! Ако потребителите търсят тема, която вашата инфографика покрива, то вие може да сте единственият сайт, който да има информация поднесена по този начин по тази конкретна тема и тя ще привлече неизменно трафик към уебсайта Ви.

Обратна връзка с клиента

Ако фирмата Ви се е подобрила с течение на времето, или е поддържала страхотно ниво на обслужване на клиентите през цялото и съществуване, уверете се, че показвате на клиентите си това. Нищо не насърчава клиентите да инвестират повече в марка, отколкото добрите отзиви на доволни клиенти. 
Това е чудесна възможност за вас да добавите пай диаграми и графики, който наистина да привлекат вниманието на потенциалните клиенти.

Направете го професионално
Инфографиките и графиките са толкова популярни, защото позволяват обобщението на сложните данни в компактен и завладяващ дизайн, който държи вниманието на вашата аудитория. Добавянето на професионално проектиран елемент към профила ви в социалните медии ще се хареса на клиентите, тъй като ще изглеждате  по-професионално онлайн.

Създайте връзка

Инфографиките са чудесен начин да разкажете една история. Защо да не използвате информация под формата на инфографика на страницата си, където обяснявате каква е  целта на бизнеса ви? Това ще помогне на клиентите ви да разберат кои сте вие и с какво се занимавате по един интересен и ангажиращ начин. Използвайте изображения във вашата инфографика. Това ще привлече вниманието на потребителя и може да го накара да остане на уебсайта Ви за по-дълго време.

Дайте на потребителите си нещо ново

Подобно на повечето неща в дизайна, първият ви опит за създаване на инфографики няма да бъде перфектен и много фирми се стремят към професионален графичен дизайнер, за да създадат нещо увлекателно и информативно за своя уебсайт. Постарайте се да създадете нещо различно и уникално, което да грабва окото на мига. Уникалното съдържание винаги се отличава и прави добро впечатление. 

Бъдете в крак с тенденциите
Понастоящем, инфографиките са най-свежият начин за представяне на информация за потребителите, независимо дали това става чрез електронна поща, или чрез социални медии. Не изоставяйте от тази тенденция и, ако има нужда, обърнете се към професионален дизайнер за съвет относно цветовите схеми и всички останали тънкости, възможно най-скоро. Успех!

Оригинален източник - http://bit.ly/2vJACWC

Коментари

Най-популярни публикации

20 начина да повишите видимостта на Вашата Facebook страница

13 Съвета за повече въздействие на постовете ви във Facebook

Кога да публикуваме пост във Facebook, за да достигнем до повече хора?