Съвети за дизайна, които могат да подобрят рекламните Ви кампании.

Ако понастоящем не създавате творческо съдържание като част от маркетинговите си кампании, тогава е време да започнете да го правите. При провеждане на проучване се установява, че ако хората само чуят, или прочетат информация, те ще запомнят не повече от 10% от нея за не повече от три дни, в сравнение с това, ако информацията е съчетана с изображение, процентът скача на  65%! Това е значително увеличаване на въздействието на вашето послание и подобряване на запаметяването му.

Визуалното съдържание подобрява начина, по който ключовите послания се консумират от потребителите, тъй като може да увеличи и социалните дялове. Постовете в  социални медии, които съдържат изображение, са с 40 пъти по-голяма вероятност да бъдат споделени, а цветните графики увеличават готовността на аудиторията да прочете част от съдържанието с 80%.


Дизайнът прави марката запомняща се. Колко от нас могат да разграничават марките въз основа само на логото си? Това са символи, които определят техния статус и ги правят запомнящи се, също както и творческото съдържание.

Като потребители сме се превърнали в популация, която процъфтява в изобразителното изкуство. Имаме цели социални мрежи, предназначени за споделяне на съдържание само за изображения, така че не е изненада, че 60% от търговците смятат, че графиките са от съществено значение за тяхната маркетингова стратегия.

Кампаниите, съдържанието и дизайна на рекламните кампании трябва да ангажират, да се харесат и да се споделят. Ние ще ви споделим начините, по които можете да гарантирате, че маркетинговата Ви стратегия отговаря на тези стремежи и на целите Ви за съдържание.

Ангажиращ дизайн
Когато проектирате, задайте си въпроса дали това, над което работите, предизвиква и провокира някакъв вид отговор, обратна връзка и, ако е така, каква е тя? Дали тя ще се свърже с вашата целева аудитория на емоционално ниво, което ще ги накара да почувстват, че трябва да споделят съдържанието ви, тъй като тя се кореспондира лично с тях и техните  възгледи и настроения? Може би пък, съдържанието ще е с информативен и образователен характер, което означава, че аудиторията ще иска да го сподели, за да предаде това, което току-що е научила?

За да създавате дизайн, който да ангажира, трябва да наблегнете на две неща - емоции и цели. Ако можете, споделяйте съдържанието си първоначално с избрана от вас, по-малка аудитория за предварителен преглед. Това ще ви предоставим безценна обратна връзка за това как ще бъде възприет труда ви. Това ще ви даде възможност да се справите с всякакви въпроси, които могат да възникнат. 

Не забравяйте вашите цели и реализации. 
Основната цел на дизайна не е да бъде добре изглеждащ и лъскав, той главно трябва да изпълнява определена цел. За това, ако уебсайтът ви е проектиран, така че да изглежда страхотно и да има хубава музика, когато някой влезе, но, въпреки това, все още не може да ви даде конверсии, тогава е време да преосмислите как може да се промените дизайна, за да можете да  постигнете тези цели.

Макар че като дизайнер вие най-вероятно ще бъдете изцяло погълнати от мисълта, че сайтът ви трябва визуално да е привлекателен, трябва да сте сигурни, че сте обмислили как ще се отрази това на практическата работа на потребителя. Вижте как сайта ви работи в момента - какво работи и какво не - и установете как можете да подобрите неговата практичност и функционалност.

Уебсайтовете съществуват, за да може потребителят да направи нещо на тях, да предприеме определено действие. Така че няма да е зле да погледнете от гледна точка на потребителите. Как бихте искали да се движите в сайта? Вашата роля е да инструктирате потребителя какво трябва да направи, така че, постарайте се да отговорите на този въпрос по възможно най-простия начин. Трябва ли да попълните формуляр за контакт? Ако да, как точно да стане това, може би чрез изскачащ екран?
По подобен начин, включвайки повече празно пространство във вашия дизайн, принуждавате окото да се движи из страницата, за да търси информация. Това празно пространство ефективно обучава потребителите на уебсайтове да се придвижват в уеб сайта и да търсят информацията, която им е необходима.
Дизайнът е всичко за потребителя и ако имате това предвид при неговото създаване, ще ви гарантира, че изграждате сайт, който отговаря на неговите нужди и на свой ред на целите на бизнеса ви.

Бъдете полезни
Ако не създавате полезно съдържание, тогава няма да успеете да ангажирате и да изпълните резултатите, които желаете и очаквате. Всичко, което създавате, трябва да има цел и да може практически да се използва от аудиторията.

За всяко творческо, или писмено съдържание, което създавате, трябва да има някаква полза за вашата аудитория. В противен случай, тя ще бъде безполезна, което няма да допринесе по никакъв начин за изпълняването на вашите цели.

Когато правите дизайн за една по-творческа и креативна кампания, или уебсайт, не значи задължително, че трябва да създадете нещо, което да е творчески перфектно. В крайна сметка, идеята е вие, като бизнес, да постигнете целите си и да повишите осведомеността на  вашия бранд. А, за да направите това, трябва да сте сигурни, че създавате дизайна през очите на потребителя и отговаряте на неговите нужди и изисквания.




Оригинален източник - http://bit.ly/2f0vBTq

Коментари

Най-популярни публикации

20 начина да повишите видимостта на Вашата Facebook страница

Кога да публикуваме пост във Facebook, за да достигнем до повече хора?

13 Съвета за повече въздействие на постовете ви във Facebook