Публикации

Съвети за дизайна, които могат да подобрят рекламните Ви кампании.

Изображение
Ако понастоящем не създавате творческо съдържание като част от маркетинговите си кампании, тогава е време да започнете да го правите. При провеждане на проучване се установява, че ако хората само чуят, или прочетат информация, те ще запомнят не повече от 10% от нея за не повече от три дни, в сравнение с това, ако информацията е съчетана с изображение, процентът скача на  65%! Това е значително увеличаване на въздействието на вашето послание и подобряване на запаметяването му.
Визуалното съдържание подобрява начина, по който ключовите послания се консумират от потребителите, тъй като може да увеличи и социалните дялове. Постовете в  социални медии, които съдържат изображение, са с 40 пъти по-голяма вероятност да бъдат споделени, а цветните графики увеличават готовността на аудиторията да прочете част от съдържанието с 80%.

Дизайнът прави марката запомняща се. Колко от нас могат да разграничават марките въз основа само на логото си? Това са символи, които определят техния статус и ги прав…

Комбинирайте дигиталният и традиционният маркетинг.

Изображение
Днес маркетингът е фокусиран върху неговия цифров аспект, което означава, че голяма част от промоциите и рекламните кампании са предимно онлайн.
Повечето маркетинг експерти смятат, че онлайн маркетингът е единственият начин да успеете и че социалните медийни кампании, бюлетините за електронна поща и рекламите в уебсайта ще дадат най-добър ефект.
Това определено може да се определи като вярно твърдение, тъй като голяма част от населението наистина е онлайн през повечето време. Въпреки това, традиционният маркетинг все още има влияние и е ценен, защото не всички от нас са в интернет през цялото време.
Хората все още гледат телевизия, слушат радиото, или четат вестници. Освен това, важно е да запомните, че някои продукти дават по-добри резултати, ако са пуснати на пазара онлайн, но има и такива, които дават по-добри резултати, ако се продават офлайн. Идеята е да се използва по малко и от двата типа маркетинг, за да се генерира една наистина ефективна маркетингова кампания. Ето няколко  …

Три причини да започнете да копирате конкурентите си.

Изображение
Знам какво си мислите. "Да копирам моите конкуренти? Не е ли неетично? Не е ли незаконно? Аз не правя това!". Но не, ние всъщност не ви казваме да крадете маркетингови планове и да дублирате бизнес стратегии. Тук не говорим за плагиатство, а за нещо далеч по-просто.
Разгледайте внимателно вашата бизнес среда. Гледайте какво става. Проучете конкуренцията си. Последвайте това, което виждате, че работи. Защо не? Вашите конкуренти продават стоките си на същия целеви пазар. И ако това, което правят работи, можете да се обзаложите, че може да проработи и за вас! Това е стратегия, която може значително да увеличи ефективността на вашите продажби. Ето три отлични причини да копирате конкурентите си.
Учете се от грешките на другите.
Всеки прави грешки. За съжаление, дори най-малките грешки могат да бъдат в ущърб на успеха на кампанията Ви и да ви струват скъпо. Бихте искате да минимизирате колкото е възможно повече грешките, които правите. Част от тях са на принципа проба-грешка, но пон…

Топ трендовете в маркетинга за 2017 година.

Изображение
Интерактивно съдържание

Идва момент, в който просто не можете да прочетете повече съдържание. Особено тези дълги статии, които отнемат часове за четене. Това може да изглежда като лоша новина за контент маркетинга, но тук на помощ идва интерактивното съдържание. Помислете за викторини, анкети, проучвания, инфографики и конкурси. Това са типовете съдържание, което хората често имат по-голяма вероятност да споделят.
Визуализации

В продължение на много години визуализациите бяха началото на списъка с маркетинговите тенденции, които трябваше да се вземат под внимание. Това все още е така. Статистиките го подкрепят. Цветните визуализации увеличават шансовете на съдържанието да се прочете с 80%, а съдържанието, съдържащо изображения, ще получи с 94% повече преглеждания от съдържанието без съответните изображения.
Виртуална и разширена реалност

Едно от най-важните моменти от 2016 г. бе популярността на Pokémon GO. Беше забележително да видим колко бързо играта стана огромен хит. Милиони хора п…

10 съвета за по-ефективна целевата страница.

Изображение
Целевите страници и реализациите вървят ръка за ръка. Ако те са напълно оптимизирани и усъвършенствани, това ще подобри цялостното клиентско изживяване. 
Какъвто и да е вашият бизнес и каквато и да е вашата аудитория, целта на целевите страници остава непроменена – постигане на реализации. В идеалния случай ще искате всяка страница на уебсайта Ви да бъде оптимизирана за постигане на максимален брой реализации, но целевите страници се нуждаят от допълнителен фокус.
Защо? Тъй като сте изразходвали много време по нея и сте се погрижили за тя да ви носи продажби, абониране за бюлетин, или някакво друго полезно действие за вашия бизнес. Изпипали сте всяко едно заглавие, подтикващите към действие фрази са точни и ангажиращи. Направили сте всичко според силите си, за да увеличите процентът на реализации, и все пак, въпреки всичките ви усилия, изглежда, че това не е достатъчно. Все още имате усещането, че можете да направите повече, за да генерирате повече и това е самата истина.
Може да се каже…

Четири умения, които маркетинговите лидери трябва да владеят.

Изображение
Има голяма разлика от това да бъдеш просто шеф и да бъдеш истински лидер - доброто лидерство има силата да активизира, ангажира и мотивира персонала.  В тази статия ще разгледаме пет ключови умения, които всеки добър лидер на маркетингов екип се нуждае, за да изпълни тази роля.
Мислете стратегически и се научете да бъдете самокритични.

Една от най-важните части на воденето на маркетингов екип е способността да мислите стратегически, като разработите визия за това, къде искате да сте и какво трябва да постигнете вие и вашият екип, за да изпълните поставените от вас цели.
Вашата задача е да приложите промени, които ще ви позволят да достигнете до тази визия. Като част от това можете да установите, че вашият екип няма определен набор от умения, необходими за растежа.
Възможно е например да сте установили, че не разполагате с умения за създаване на качествено видео съдържание, подходящо за социални медии. Без да обучите членовете на вашия екип в съответните умения, или да наемете някой, който д…

Защо вашият малък бизнес трябва да започне блог?

Изображение
Малкият блог на бизнеса е маркетингов инструмент, но маркетингът е неточен термин, особено ако сте още прохождащ. Вероятно мислите за маркетинга и продажбите като синоними, взаимозаменяеми по определение и по предназначение думи. Те не са. Продажбите са процесът на получаване на клиент; маркетингът е как позиционирате продукта си, намирате клиентите си и решавате как ще ги достигнете и да се обвържете с тях. 
Следователно, не трябва да започвате блог просто, за да се опитате да генерирате продажби. Това е място, където можете да намерите вашите клиенти, да ги захранвате с информация и да позиционирате стойността си.
Защо хората влизат в интернет?
Вярвайте или не, потребителите не влизат в интернет с единствената цел да купят вашите неща. Те отиват, защото искат информация. Много пари за реклама отиват на вятъра, когато блоговете просто очевидно се опитва да ви продадат даден продукт, но не предлагат информация, или, още по-лошо, те пречат на търсенето на информация от даден потребител.
То…