Google премахва изображението на автора от резултатите от търсенето
Джон Мюлер от Google обяви днес в Google+, че Google ще спре да показва снимките на авторските профили и брояча на кръговете в Google+ на настолния монитор и в резултатите от мобилно търсене. Тази глобална промяна ще бъде пусната в следващите няколко дни.
"Доста работа ни отне да изчистим визуалния дизайн от резултатите ни от търсене, като цяло да създадем по-добър мобилен опит и по-съвместим дизайн с различните устройства."
"Като част от това, ние опростяваме начина, по който е показано авторството на екрана на компютъра и мобилното устройство, премахвайки профилната снимка и брояча на кръгове."
Ето как изглежда авторството сега:
А ето как скоро ще изглежда опростеното авторство:
Тестовете за ползваемост и ай тракинг показаха, че когато има изображение в резултатите от търсенето, се увеличава клик тру рейтът и привлича погледа на потребителя към резултат, който иначе може да не го привлече. Мюлер коментира, че "експериментите на Google показват, че поведението клик тру в този не толкова разбъркан дизайн е подобно на предишното".
SЕО консултантът Шахингер е една от несъгласните с твърдението на Мюлер. "Три пъти нарочно махах снимката си от резултатите и всеки път спадът беше около 25%," каза тя. "След като имам 1 млн. импресии и 110,000 клик тру рейт средно на всеки 3 месеца, смятам, че тестовете ми показват значително намаление."
Ето изображение, илюстриращо потъването на кликовете, когато Google изхвърли нейната снимка от резултатите за търсене:
Когато авторството беше строго насочено от Google към писатели на технологични публикации (и новинарски сайтове в по-малка степен), то беше доста под водещите брандове, само с 3,5% от 100-те бранда на Форчън, използващи маркъп-а.
Както обявихме през януари, Google спира авторството при търсене на резултати между 20 до 40% до най-високо оценените писатели.
Допълнително измерване с Google да върне популярността на нараненото авторство вече малко признание ли е?
Използвани материали
* Към декември 2023 г. тази статия е премахната от източника http://searchenginewatch.com
Отзиви