В САЩ според проучванията любовта към Google расте, а удовлетворението от Bing намалява


Точките бяха калкулирани според фактори, включващи:
- Изпълнение на сайта
- Свежест на съдържанието
- Множество услуги и информация
- Леснота при използването на сайта на различни устройства, като смартфони и таблети
- Лесна навигация
- Скорост и възможност за видеоклипове
- Брой реклами на страницата
От ACSI споделиха, че търсачките предлагат по-добър опит с клиентите от която и да била друга категория електронен бизнес, която са изследвали (от всичките 43 бранша включени в изследването).
Търсачките получиха най-добрите оценки за изпълнение на сайта и мобилна компактност, а потребителите оцениха съдържанието като „много по-добро от електронни вестници или социални мрежи“, според доклада. Въпреки че, рекламите при търсене бяха „най-лошия аспект от опита, който придобиха потребителите“, рекламите при търсене бяха приети много по-добре отколкото рекламите в социалните медии или в новинарските сайтове/блогове, беше в доклада на ACSI.
„Рязко увеличение при рекламата в търсачките допринесоха за спад в удовлетвореността на потребителите миналата година, но последните промени от страна на Google в начина, по койот се представят рекламите, заедно с фокуса върху мобилните устройства, може би тръгва в правилната посока“, заяви директорът на ACSI Дейвид ВанАмбург в прес-съобщението. „Google разполага с едни от най-доволните клиенти в ACSI давайки им огромна преднина при търсачките, че е малко вероятно конкуренцията да измести изключително лоялната база от потребители на Google.
ACSI също така показа резултати от социалните мрежи, базирани на същите фактори, посочени по-горе. Pinterest е начело на социалните сайтове, с резултат от 76, последвано от Wikipedia (74); YouTube (73); Google+ (71); Twitter (69); LinkedIn (67); и Facebook (67).
Използвани материали
http://searchenginewatch.com/article/2356454/Google-Love-Grows-Bing-Satisfaction-Drops-Among-U.S.-Customers-Survey
Отзиви