В САЩ според проучванията любовта към Google расте, а удовлетворението от Bing намалява
Точките са калкулирани според фактори, включващи:
- Изпълнение на сайта
- Свежест на съдържанието
- Множество услуги и информация
- Леснота при използването на сайта на различни устройства като смартфони и таблети
- Лесна навигация
- Скорост и възможност за видеоклипове
- Брой реклами на страницата
От ACSI споделиха, че търсачките предлагат по-добър опит с клиентите от която и да била друга категория електронен бизнес, която са изследвали (от всичките 43 бранша, включени в изследването).
Търсачките получиха най-добрите оценки за изпълнение на сайта и мобилна компактност, а потребителите оцениха съдържанието като "много по-добро от това в електронни вестници или социални мрежи". Въпреки че рекламите при търсене бяха "най-лошият аспект от опита, който придобиват потребителите", рекламите при търсене бяха приети много по-добре отколкото рекламите в социалните медии или в новинарските сайтове/блогове.
"Рязкото увеличение на рекламите в търсачките допринесе за спад в удовлетвореността на потребителите миналата година, но с последните промени от страна на Google в начина, по койот се представят рекламите, заедно с фокуса върху мобилните устройства, може би нещата ще тръгнат в правилната посока", заяви директорът на ACSI Дейвид ВанАмбург. Стана ясно, че Google разполага с едни от най-доволните клиенти и има такава огромна преднина пред другите търсачки, че е малко вероятно конкуренцията да привлече изключително лоялната база от потребители на Google.
ACSI също така показа резултати от социалните мрежи, базирани на същите фактори, посочени по-горе. Pinterest е начело на социалните сайтове с резултат 76, последван от Wikipedia (74), YouTube (73), Google+ (71), Twitter (69), LinkedIn (67) и Facebook (67).
Използвани материали
http://searchenginewatch.com/article/2356454/Google-Love-Grows-Bing-Satisfaction-Drops-Among-U.S.-Customers-Survey
Отзиви