3 признака, че се нуждаете от експерт по дигитален маркетинг.
1. Нямам достатъчно време.
Дори и с всички налични инструменти за спестяване на време, изглежда сякаш времето никога не е достатъчно. Работейки в малък бизнес, винаги има милион неща, които трябва да направите, и трябва да сте селективни за това, къде и как прекарвате времето си. Знаете, че дигиталният маркетинг е важен за растежа на вашия бизнес, но другите неща също са от значение.
Управлението на онлайн рекламите може лесно да изяде един ден от работната ви седмица, а ангажиментът за време се увеличава само с разширяването на маркетинговия ви бюджет. За да защитите инвестицията си, може да има смисъл да наемете експерт, който да отделя ресурси за рекламните ви кампании.
2. Не съм сигурен как да получа най-висока възвръщаемост от инвестицията си.
Петдесет и пет процента от малкия и средния бизнес казват, че високата цена на дигиталните услуги е причина №1 да управляват собствената си онлайн реклама. Не забравяйте обаче, че една агенция може да направи препоръки относно насочването на аудиторията, оптимизирането на кампаниите и други фактори, за да ви помогне да извлечете максимума от маркетинговия си бюджет. Можете да се възползвате единствено от консултация, която е сравнително по-евтина.
3. Дигиталният маркетинг не е моята област на компетентност.
Добрият рекламен партньор не само ще поддържа ефективността на рекламните Ви кампании, но и той може да ви помогне да останете на върха на дигиталните тенденции. През изминалата година например, мобилните търсения са надминали десктоп търсенията за пръв път, но 67% от малките фирми дори нямат мобилен уеб сайт. Дигиталният експерт може да ви помогне да се възползвате от тази промяна в поведението на клиентите си и да останете в крак с маркетинговата крива.
Използвани материали
https://www.entrepreneur.com/article/272852
Отзиви