Как да развия уеб сайта си?
Вие може да помогнете за развитието на уеб сайта си!!!
Въоръжете се с търпение и положете усилия, искайте и ще получите.
Съдържанието в един уеб сайт ... е самият уеб сайт, колкото и да е красив и функционален той все пак е електронен информационен носител и има за цел именно да информира потребителите за дадена услуга, продукт или има друга информационна задача. За да се развива, добие популярност и се класира на челни позиции в Google вашия сайт трябва да се поддържа цялостно и от вас самите. За тази цел е желателно да отделяте достатъчно време като се фокусирате върху следните много полезни за него и не много леки за вас задачи:
Уникалност на информацията:
Цялата информация публикувана в уеб сайта ви и източници (други сайтове) водещи към вашия сайт, без да има значение за какво точно (продукт, статия, медиен материал, описание на продукт и др.) трябва да бъде МАКСИМАЛНО УНИКАЛНА И ПОДРОБНА. Това означава, че не може да вземете (копирате) и поставите информация от друг сайт на вашия. Това е изключително грешно и може да бъде пагубно за уеб сайта ви в очите на търсачките, а именно тези търсачки ви водят потребителите. Всяка публикация трябва да бъде максимално качествена. С копираната информация най-често при сайтовете с продукти, собствениците им казват: "че какво мога да напиша това е продукт". Винаги може да напишете за продукта повече от колкото всички други, само да имате нужното желание! Това не означава обаче, че можете да копирате цялата информация и да допълните нова. Препоръчваме ви да я направите по-добра за четене, по-ясна за разбиране, по-детайлна като цяло и да я допълните. Точно тогава ще имате по-голям шанс за класиране в търсачките и по-голям шанс потребител да купи продукта.
Добавяне на нова функционалност:
Или бъдете по-активни откъм уникалност и иновация. Не мислете кой ще вмъкне функционалността на сайта ви – това е най-лесно (то е наша работа). По-важно ще е каква да е тази уникална функционалност, която другите да нямат и да не са се сетили. Тогава ще сте първи и ако грабнете интереса на потребителите ИЗЛИТАТЕ.
Актуализирате на съдържанието на уеб страниците след първоначалното й вкарване:
Полезната и актуална информация е всичко, което потребителите търсят в интернет. Затова добавяйте изчерпателна информация за всеки продукт, услуга или промоция, която предлагате. По този начин сайта ви ще бъде полезен за хората, ще спечелите доверието им, а те от своя страна ще посещават вашия сайт вместо този на конкурентите ви и ще го предлагат и на други потребители като помощ при намирането на дадена информация.
Добавяте нови продукти, услуги или промоции:
Винаги когато предлагате нови неща е задължително да информирате потребителите, за да запазите интереса им, но също така и за да привлечете нови.
Следете какво търсят потребителите:
Тук имаме в предвид да обръщате внимание на моментното състояние в дадена ниша (нишата, в която е вашият уеб сайт). Това означава да наблегнете на информацията, която потребителя търси в интернет в момента и да я представите по-добре, по-обемно, по-детайлно от другите конкуренти.
Добавяте нови секции:
Добавянето на нови секции като „Новини“, „Оферти“, „Промоции“ и други ще ви помогнат да информирате вашите клиенти за всичко, което се случва около вас и вашия бизнес. По този начин ще осигурите полезна и актуална информация на хората.
Добре поддържан и богат каталог:
Хората се радват, когато каталога на даден сайт е богат. Така те имат по-голям избор и вероятността да изберат нещо именно от вашия сайт е значително по-голяма. Колкото по-беден е каталогът ви, толкова по-бързо потребителите ще напуснат сайта ви. За това, освен всеки продукт да е максимално добре описан се помъчете да предложите и максимално голяма гама такива, колкото нишата позволява.
Активност в интернет Търсете вниманието на ГОЛЕМИТЕ:
Постарайте се да бъдете забелязан от голям сайт на близка тематика или от голям МЕДИЕН сайт, в които да бъде пусната новина за вашия сайт. Ако намерите голям сайт на същата тема и имате какво да кажете по темата винаги ще ви дадат да публикувате материал, който ще е интересен за хората ползващи сайта и така те ще разберат за вас.
Поддържайте профилите в социалните мрежи:
Това включва постоянна поддръжка и развиване на профилите/фен страниците във Facebook, Google+, Twitter, форуми и блогове. Нека не забравяме, че голяма част от потребителите прекарват дълго време в социалните мрежи, а това е изключително изгодно за всеки собственик на уеб сайт притежаващ фен страница. Благодарение на тях вие можете да привлечете вниманието на хората върху предлаганите от вас продукти/услуги. Когато потенциалните клиенти са доволни от информацията ви те ще я споделят с приятелите си и така вие имате реалната възможност все повече хора да научат за вас и бизнеса ви. Освен това един голям плюс на фен страниците е, че вие получавате обратна връзка от потребители или казано с други думи имате директен контакт с тях и ще знаете мнението им.
Facebook – всяка фен страница във Facebook трябва да се развива, да се привличат повече потребители, който да я харесват и споделят. За тази цел вие трябва редовно да публикувате интересни и полезни материали, части от статии, картинки и други. Можете също така да организирате игри, с които също да спечелите още нови евентуални клиенти. Бързо и лесно можете да обявявате вашите нови продукти, услуги и промоции с кратки ревюта, с които да привлечете вниманието на хората.
Google+ - фен страниците в Google+ също трябва да се поддържат и популяризират като тези във Facebook. Вие избирате как да направите това. Най-лесно би било с актуална информация, линкове към полезни статии, забавни картинки, ревюта на продукти и други. Така всички хора свързани с вашия профил ще ги видят и ако някой от тях ги харесат и добави +1, добавените от вас неща ще бъдат видяни и от други техните приятели, които също стават ваши потенциални клиенти.
Twitter – също е социална мрежа, която е широко разпространена. Колкото повече информацията, която публикувате във вашия профил е по-интересна за потребителите, толкова повече последователи и споделяния от тях страна ще спечелите.
Форуми – Намерете всички форуми, които се развиват на дадената тема, а също и по-големите и се регистрирайте. Следете непрекъснато информацията, която тече в тях и се намесвайте, където сте компетентен с мнението си. След време от същите тези профили ще може да предлагате линкове към уеб сайта. Форумите имат огромен ефект върху уеб сайта ви, особено ако са от активните големи форуми.
Блогове - това е мястото, където можете да поставяте мнения и коментари по теми, които също са близки до сайта ви и сте компетентен.
Собствени блогове - създайте си собствен блог на сървъра, където ви е и сайта, както и си направете в някоя от големите сайтове предлагащи тази възможност.
Медийни изяви - всякакви други изяви по радио, телевизия и печатни медии ще донесат ефект върху сайта (не забравяйте да бъде споменат уеб адреса му).
Целият този труд ще бъде възнаграден от търсачките, тоест това ще ви помогне. Вие ще сте полезни на гладните за информация потребители в интернет и точно това ще ви донесе УСПЕХ!!!
Използвани материали
Статията е изготвена от екипът на уеб дизайн студио: Web Fusion
Отзиви