5 съвета към брандовете за оптимизиране на социалните им профили
1. Брандирани корици на профила и бек граунд изображения
Всяка социална мрежа има различни размери на изображенията за корицата и бек граунд изображенията, но причините защо искаме логото ни на изображенията е една и съща: брандиране. Корицата обикновено е първото нещо, което потребителя вижда когато харесва страницата, а вие искате да му направите добро впечатление. Във Facebook добавяйки лого към корицата си, я превръщате в огромен билборд. Ако фен на страницата хареса корицата, това се показва като история в известията на потребителите, които не са фенове.
Защо да не направите историята във Facebook огромен брандиран билборд? Ако не добавяте брандиране към корицата си, изпускате огромна възможност.
Ето пример за едно чудесно брандиране върху корицата на Facebook. Лесно е и ефективно:
Понякога брандовете правят един интересен номер като оставят корицата си да се “влее“ в профилната снимка:
2. Линкове към профили в други социални медии
Един от най-добрите начини да активизирате лоялните клиенти на вашия бранд в други социални платформи е, да им кажете за тях. Най-обикновени ъпдейти, информиращи феновете, че току що сте си направили акаунт в Instagram може да свърши работа, но времето, в което поста стои в новините (независимо от социалната мрежа) е нещо краткотрайно.
Бърз начин да се поправи този проблем е да има лесни за намиране линкове към другите ви социални профили в този ви профил. Pinterest, Facebook и Google+ предвиждат най-добрите възможности да дадете линк към други ваши социални профили.
Нека започнем с Facebook. Първо, можете да добавите Facebook приложение, което да препраща с линк или да показва другите социални профили.
Приложенията на Instagram и YouTube могат да бъдат намерени в магазина за приложения, а Pinterest или Twitter могат да се добавят чрез WooBox.
Ето пример за страница (Kitchen Daily) с активирани приложения за Pinterest, Instagram и Twitter.
Също така можете да добавите линкове към социалните си профили към информацията за вас профила си във Facebook със запетая и разстояние след основното URL на сайта ви. Горещо препоръчвам да сложите тук линкове към другите си социални профили, защото ще помогне на потребителите лесно да локализират вашите други социални профили.
Националната Гвардия добави към профила си във Facebook линкове към другите им профили, за да може потребителите им да се свързват с тях в мрежата.
След това можете да добавите линк към Twitter в профила си в Pinterest. Отидете на Настройки > Социални мрежи и се логнете в профила си в Twitter. Когато има линкове, ще се покаже ето така в профила:
Google+ ви дава възможност да добавите линк към другите си социални профили в секцията Информация > Линкове в профила ви. Свържете всичко, особено важен е YouTube.
С поставянето на линкове към другите профили,ще помогнете на Google да свърже точките между вашето съдържание и социалните ви профили. Връзката с социалните ви профили. Връзката с You Tube е особено важна, защото сега Google е движещата сила на системата за коментари.
Ако си блогър, трябва и да настроиш авторството си в Google+. По този начин името ти ще се показва под заглавието на статията в страницата на търсачката. Тук можете да откриете повече информация за авторството в Google+.
3. Линк към главния ви уеб сайт
Уверете се, че главния ви уеб сайт е включен в списъка със социалните ви профили. Това ще подобри брандирането и ще помогне на потребителите да разграничат официалната версия от неофициалните профилни страници.
Един трик във Facebook е да добавите URL на сайта в секцията с представянето под описанието на страницата. Ако страницата ви не е потвърдена, горещо препоръчвам да направите това, за да се изрази чувство за автентичност.
4. Попълнете всяко профилно поле
Това може да ви изглежда глупаво, но ще се изненадате от броя на брандовете, които не са завършили профилите си.
Попълнете всичко, което можете с качествено описание и точна информация. Правейки това ще подобрите свързването с бранда (с локации, теми, цели и др.) и добавете стойност към опита ви с развитието на марката.
Facebook има далеч повече полета от която и да е друга платформа, така че ще ви отнеме най-дълго време да ги попълните.
През последните няколко години към Facebook и Google+ бяха добавени нови полета, така че се уверете, че сте проверили отново завършеността на профила си.Отново, Националната Гвардия предлага чудесен пример за почти завършен Facebook профил.
5. Еднаквост в описанието на профилите
Не е нужно всеки социален профил да има описание едно към едно с другия, но трябва да използвате по-голямата част от същите ключови думи. Искате съгласуваност на представянето на бранда ви пред феновете, и при профилите в социалните мрежи не е по-различно.
Daily Finance върши чудесна работа при съгласуването на профилите. Ето ги техните описания във Facebook и Twitter.
Накратко
Оптимизирането на профила в социалната мрежа е лесно, и не отнема много време да се направи. Поиграйте си малко с тези препоръки и не се притеснявайте да оставяте коментари с предложения за оптимизиране на социалните ви профили.
Използвани материали
http://searchenginewatch.com/article/2326957/5-Social-Media-Profile-Optimization-Tips-for-Brands
Отзиви