4 стряскащи грешки при маркетинга и SEO за локално търсене
Маркетингът за локално търсене е значително сложен, от което човек често чувства, че трябва да прилага непрестанни тактики, за да подобри видимостта на онлайн бизнеса си. Докато голяма част от собствениците на бизнес се справят добре в тази област, някои от тях, дори и най-хитрите се озадачават или съвсем се объркват.
За да почетем нощта на Halloween, нека разгледаме четирите най-стряскащи грешки при локално търсене, които могат да изплашат надалеч локалния трафик и потребителите.
1. Игнориране на агрегаторите на данни
Не рядко срещано е и това, да се види как един бизнес оптимизира своят Google + listing правилно и дори Google+,Yelp както и други две-три техни директории като TripAdvisor или Citysearch. За съжаление, твърде много спират там и забравят, че Google извличат хиляди сайтове, които съдържат цитати всеки ден.
За да оптимизират сайтовете, които най-често се виждат от потберителите, е задължително бизнес фокусът да е насочен към извора на данни, които Google създава за разбиране на локалната мрежа. Най-удобният начин за това е да се съберат бизнес данни от най-големите агрегатори на данни.
• Neustar Localeze
• InfoUSA
• Acxiom
• Factual
Извод: Да решите да се фокусирате само върху един фактор в алгоритъма на Google като таговете на заглавията. Бизнесът трябва да приеме по-обширен локален SEO подход, за да задоволят Google и наистина да се придвижат напред със SEO.
2. Да нямат индивидуална страница за всяка бизнес локация
Преди повече от три години Мат Кътс се произнесе: „Ако искате страниците на онлайн магазина ви да бъдат намерени, най-добре е да имате уникално, лесно за извличане url за всеки магазин.” От тогава, органичните ранкинг фактори продължиха да стават все по-влиятелни компоненти в достъпа до Google за ранкинга на бизнеса в локалните резултати.
Научете повече за локалните тактики за оптимизиране на семинара SES Chicago 2013:
• World Class Local: Optimizing Listings, Place Pages, and Beyond
• Measuring Results for the Multi-Local, Multi-Channel Retailer
Вижте пълната програма
Дори и без по-голяма тежест при алгоритъма за локален ранкинг, бизнесът трябва да поддържа оптимизирани страниците с локации за всяка локация заради по-голяма практичност.
Голяма част от локалния или националния бизнес връщат данните си за локация само чрез страниците с резултати за бизнес локатор, без да оставят съществуващи страници, които да бъдат изведени. Този тип бизнес само усложнява повече проблема, като използва локации, които не са оптимизирани за мобилни устройства.
Извод: Опит да се оптимизира продуктов сайт, без страници с продукти. Бизнесът трябва да погледне през операционната удобност на динамично генерираното съдържание, и да запомни, че съдържанието трябва постоянно да съществува на страницата, за да може да бъде индексирано и да бъде видимо за търсачките.
3. Да се пропусне възможността хората да говорят за вашия бизнес
Съществуващи и потенциални клиенти говорят за бизнеса, без значение дали този бизнес желае да го признае. Също така е често срещано този разговор да се появи онлайн под формата на ревю или или като взаимодействие в социалната мрежа.
Твърде често бизнесът игнорира тази възможност да се ангажира с клиентите и потребителите. Едно простичко, „Благодаря за положителния коментар!” за всяко положително ревю или „Съжалявам за това! Ще адресираме Вашата обратна информация, за да не се случи отново...” за негативните коментари или ревюта може да извърви дълъг път, за да превърне хората да обсъждщи компанията ви в хората боготворящи компанията ви.
Извод: Игнорирайте тактиките за изграждане на ground-level линкове за сайтове ще ви споменават в сайта си, но няма да споделят линк към вас
4. Да не използвате локализирано съдържание
По-голямата част от бизнеса знае, че трябва да използват уместни ключови думи в съдържанието си, за да може техния сайт да получи съответния ранк в търсачките. За съжаление, повечето собственици на бизнес стигат само до типа услуги или продукти, които предлагат.
Ключови думи за локацията, като квартал, пощенски код, близки атракции могат да бъдат важни ключови думи, които потребителите използват при търсенето си, за да намерят бизнес, съответстващ на офертите и локализацията. Да се отдели време да се включат тези, може да доведе до частичен трафик за заявки базирани на местоположението, в които предприятията не са били включени.
Извод: Не губете време да се връщате и да оптимизирате страниците с най-добрите си продукти, за да добавите допълнителен трафик, свързан с ключовите думи. Същите мощни местни ключови думи, които могат да увеличат ефективността на основните страници на сайта често може да направят чудеса за видимостта на SEO от тези по-основни страници, които са посветени на конкретни продукти и услуги.
Използвани материали
http://searchenginewatch.com/article/2299709/4-Terrifying-Local-Search-Marketing-SEO-Mistakes
Отзиви