Емоционалната връзка с вашата аудитория влияе пряко на бизнеса ви.



Използвани са сложни математически алгоритми за измерването на емоциите изразени както от страна на потребителите, така и от самите компании.
След анализирането на 44,800 Twitter взаимодействия между пациенти и 14 глобални фармацевтични компании, проучването установява следното:
- 43% от брандовете не са успели да отговорят на нуждите на онлайн клиентите си, предизвиквайки по този начин негативно клиентско изживяване.
- брандове, които са емоционално „свързани“ с клиентите си генерират 8% повече доверие.
- брандове, които не са емоционално свързани с потребителите си, си навличат 15% повече гняв и 10% повече възмущение.

„Сериозно разминаване“.
Проучването подчертава също и за наличието на едно „сериозно разминаване“ между основната цел на съобщението, което брандовете насочват към аудиториите си и начинът, по който това съобщение е видно и разбрано от клиентите.
Въпреки че данните от изследването са конкретно за фармацевтичния сектор, резултатите от него могат да служат за пример и за брандовете в останалите видове индустрии.
Туиитове съдържащи цена на продукт, предизвикват гневни реакции. Образователните постове, които съдържат информация за различни медицински състояния и лечение, предизвикват щастие и доверие в потребителите.

„Ако се създават смислени взаимодействия между брандовете и клиентите, тогава резултатите ще са много по-добри и за двете страни.“ - казва Том Нютън, CEO на „Conran Design Group“.
„Това взаимоотношение зависи от удовлетворяването на функционалната нужда, но и от изграждането на силна емоционална връзка.“
Крис Джонстън, CEO на „ Adoreboard“, добавя също така, че „ако брандовете обръщат повече внимание на човешките емоции, те ще могат да предложат много по-релевантно съдържание, продукт и дигитално изживяване“:
"В крайна сметка, всичко това приближава бранда до нуждите на потребителя. Проучването показва, че постигането на подобна синхронизация може да изгради емоционални връзки между компаниите и потребителите, като доверие, или клиентска лоялност.“
Отзиви