Инфографика на социалните платформи
Всяка платформа в социалната мрежа фигурира под различна функция. Например, не публикувате видео там където постaвяте бързи информативни текстове – не всеки бизнес все още може да бъде достъпен до широк кръг от хора, следвайки определена стратегия. За щастие последната инфографика на Smart Paper Help свързана с бизнес и потребителски заинтересованите обвързаности, предлага нов поглед върху това къде да позиционираме нашите стратегии в социалните мрежи. Това е страхотна инфографика, към която да се обърнем, преди да стартираме нашата бизнес кампания.
При влиятелните
Повлияният маркетинг е стратегия, която ви позволява да представите пост или видео от някой друг с по-голямо количество последователи, като така целите да увеличите вашата публика. Разбира се, няма никакъв смисъл да се опитвате да изграждате такива връзки в сайтове, в които е малко вероятно да се случи. Инфографиката на Smart Paper Help показва, че посетителите на Google + прекарват по 7 минути месечно в сайта. Така че, сами разбирате, че не си струва!
Вместо това се насочете към сайтове като YouTube или Facebook, където възможността да достигнете до повече хора се увеличава драстично. Те са мястото, където хората биха могли да обърнат повече внимание на това, което презентирате.
Бъдете там, където са всички!
Ако искате да достигнете и да повлияете на повече хора, трябва да си изясните някои демографски особености и да се отправите към целта, ефективно. Ако вашата целева група ще бъдат програмисти с технически познания, например, то професионални мрежи като Linkedln са по-доброто решение, като се има предвид, че повечето от потребителите там са над 35 г. и вече реализирани. Snapchat от друга страна е изцяло с потребителски поток под 35 години. Ако преследвате обикновени, ежедневни разговори с младежта, то той би бил добър избор.
По-малка ангажираност, големи резултати!
Един често срещан мит относно Twitter, който държи бизнесът на страна от него се дължи на вярването, че след като сайта ви е готов, трябва да продължите да прекарвате часове работейки над него и то всеки ден. Истината обаче, що се отнася до Smart Paper Help показва, че 40 % от потребителите никога не изпращат Tweet. Със сигурност, за да генерирате поток към вас, ще трябва да пуснете няколко или да репостнете от някой популярен. Тъй като Twitter представлява нещо подобно като микроблогинг място, то бизнесът би трябвало да го използва със слаба ангажираност.
Защо стрaтегията има значение?
Едно от най-важните неща, които инфографиката на Smart Paper Help ни предлага е поглед върху това защо стратегията е важна. Ако считате всяка платформа за една и съща или се съсредоточите върху платформи, които не пасват на вашият бизнес, ще избгубите много време и енергия. За това, по-добре помислете, какво искате да кажете и към кого ще бъде насочено то. Тогава се обърнете към инфографиката за помощ. Тя ще ви поведе към успех!
Отзиви