Използване на инфографики като инструмент за създаване на ангажираност
Инфографиките бавно, но сигурно се превръщат в царя на съдържанието. Ние ставаме незабавно привлечени към съвършено съвпадащите цветови схеми и ярките графики, които правят ежедневните факти и информация по-приятни за консумация. Така че препоръката ни е смело да използвате инфографиките като инструмент за привличане на вниманието на аудиторията си. А ето и някои основни насоки, които да вземете предвид.
Създавайте съдържание, което ще бъде използвано
Ако сте фирма, която отделя много време за по-фините детайли, уверете се, че вашите клиенти ще видят усилията ви. Проучванията показват, че информацията, поднесена под формата на инфографика, е 30 пъти по-вероятно да бъде прочетена. Това е основната причина, поради която инфографиките са толкова често използвани в сферата на маркетинга.
Поддържайте клиентите си доволни и лоялни
Притежаването на лоялни клиенти е един от най-важните аспекти на бизнеса. Доказано е, че 47% от клиентите ви биха отишли при ваш конкурент веднага щом изпитат лошо обслужване от ваша страна.
Огромното мнозинство (90%) от клиентите смятат, че персонализираното съдържание е полезно. Създаваните от вас инфографики са такова съдържание. Ако не спирате да работите за щастието на вашите клиенти онлайн, те най-вероятно ще се връщат към бизнеса ви отново и отново и дори могат да ви препоръчат на приятели и познати.
Изпреварвайте конкуренцията
Ясно е, че много фирми използват инфографики и диаграми, но ако успеете да направите вашите интерактивни графики по начин, по който да се открояват, това ще накара клиентите ви да се завърнат. Статистиката показва, че инфографиките са един от най-добрите начини за достигане на аудиторията, тъй като 78% от хората вярват, че потребителското съдържание е бъдещето на маркетинга.
Споделяйте инфографиките си в социалните медии
Инфографиките могат да бъдат чудесен начин да започнете разговор с аудиторията, тъй като провокират различни начини за интерпретация. Когато споделяте информация в социалните мрежи, уверете се, че насърчавате последователите си да дискутират данните, които така щедро им предоставяте.
Създаването и поддържането на блог е важно
Може би си мислите, че си губите времето, създавайки и поддържайки блог, чиито статии никой никога няма да прочете и че това по никакъв начин не помага на бизнеса ви. Не е точно така! Не се отказвайте! Бъдете креативни и упорити и започнете да добавяте атрактивна, лесносмилаема и използваема информация към блога си. Освен това не пропускайте да споделяте всичките си блог статии и в социалните медии, точно както ви посъветвахме и за инфографиките.
Подобрете трафика си в мрежата
Инфографики могат да се добавят към всяка страница на уебсайта ви. Независимо от размера на бизнеса ви, сте длъжни да се възползвате от това. Знаете ли, че уебсайтовете, които използват инфографики, могат да увеличат своя трафик с 12% по-бързо от уебсайтовете, които не го правят? Това показва, че времето и усилията, вложени в дизайна на инфографики, се изплащат в дългосрочен план.
Печелете нови клиенти
Инфографиките са чудесен начин за предоставяне на атрактивно съдържание на текущите ви клиенти, но те ви правят лесно откриваеми и за нови клиенти. Ако потребителите търсят тема, която вашата инфографика покрива и вие сте единственият сайт, който поднася информацията по този начин, със сигурност ще привлечете сериозен трафик към вашия уебсайт.
Искайте обратна връзка от клиентите си
Ако бизнесът ви е поддържал отлично ниво на обслужване през цялото му съществуване, направете така, че това да се знае. Например използвайте пай диаграми и графики за вашите бизнес резултати, за да привлечете вниманието на потенциалните си клиенти. Искайте обратна връзка от сегашните си клиенти. Нищо не насърчава хората да инвестират в дадена марка повече от добрите отзиви от настоящите й ползватели.
Направете го професионално
Инфографиките и графиките са толкова популярни, защото позволяват обобщение на сложни данни в компактен и завладяващ дизайн. Добавянето на професионално проектиран елемент към профила ви в социалните медии ще се хареса на клиентите, тъй като ще изглеждате по-професионално онлайн.
Създайте връзка
Инфографиките са чудесен начин да разкажете (вашата) история. Защо да не използвате информация под формата на инфографика, за да обясните каква е целта на бизнеса ви например. Това ще помогне на клиентите ви да разберат кои сте и с какво се занимавате по един интересен и ангажиращ начин. Използвайте изображения във вашата инфографика. Това ще привлече вниманието на потребителя и може да го накара да остане на уебсайта ви за по-дълго време.
Дайте на потребителите си нещо ново
Много фирми избират да се обърнат към професионален графичен дизайнер, за да създадат нещо увлекателно и информативно за своя уебсайт. Постарайте се да представяте на аудиторията си уникално съдържание, което се отличава и прави добро впечатление.
Бъдете в крак с тенденциите
Понастоящем инфографиките са най-свежият начин за представяне на информация на потребителите, независимо дали това става чрез електронна поща или чрез социалните медии. Не пренебрегвайте тази тенденция и при нужда се обърнете към професионален дизайнер за съвет относно цветовите схеми и всички останали тънкости. Успех!
Използвани материали
http://bit.ly/2vJACWC
Отзиви