НОВО: Рекламите в Google Maps! 10 неща, които трябва да знаете!


1. Как се променят местните реклами при търсене в Google Maps?
Новите реклами в Google Maps са създадени в помощ на бизнеса, да стане по-видим в моменти, когато потребителите търсят онлайн място за изпълнение на своите цели и желания. В идните седмици и месеци, Google ще разкрие няколко нови формата реклами и характеристики в Maps, които са създадени да увеличат трафикът към вашето физическо местоположение. Това включва и т.нар. Promoted Pins с лого на фирмата, отвеждащи към промоции, персонализирани бизнес страници и към местната търсачка за складова наличност. Целта на Google е да оптимизира действието на Google Maps без да прекалява с рекламните карета, като по този начин да дава бърза и ясна насока на потребителите и същевременно да не ги разсейва докато карат. Google представи местните реклами в приложението Google Maps през 2013г.
2. Къде ще се показват новите реклами?
Новите местни реклами ще се появяват в рамките на приложението Google Maps в Google
Maps mobile, desktop, таблетите и в Expanded Maps резултатите на google.com. В приложението на Google Maps, което има повече от 1 милиард сваляния, една реклама с лилав етикет ще се показва на първо място над органичните резултати. При търсенете в рамките на Google Maps, Google ще показва максимум 2 реклами с лилав етикет на върха на резултатите от търсенето. За търсенията в Google.com, свързани с местоположението (известно официално като Expanded Maps Results – карти с разширени резултати), потребителите, които кликнат върху линка „More places” в дъното на Local 3-Pack ще виждат първо реклaмата в Google Maps в началото с жълт етикет над останалите резултати.
3. Защо Google прави тези промени?
По време на Summit-а, Google разкриха няколко откачени статистики, които да накарат всички маркетинг специалисти да станат и да обърнат сериозно внимание. Представяме ви 7 главозамайващи мобилни статистики, които ще докажат защо трябва да изградим мост между мобилния и физически свят.
Около 90 % от световните продажби ще се осъществяват в магазините, противоположно на мнението - онлайн.Близо 1/3 от мобилните търсения са свързани с локацията. Търсенията обвързани с местоположение са нараснали с 50 % по-бързо от мобилните търсения за цялата изминала година. Над милиард хора използват google mapsGoogle търсененията (google.com и Google Maps) отвеждат хората до 1.5 милиарда дестинации всяка година. 84 % от потребителите провеждат местни търсения. 3-ма на всеки 4 човека, които търсят нещо близо до тях или в техния район, посредством своите смартфони, посещават магазина за по-малко от ден и 28 % от тези търсения водят до покупка. Ако вашият бизнес има физическо местоположение и вие искате то да се развива е важно да улесните максимално вашите потребители, за да ви откриват бързо.
4. Какво представляват промотираните пинове?
Съвсем скоро Google ще включи промотираните пинове в Maps. Тези маркови пинове са създадени, за да помогнат на бизнеса да се открои сред хората, които се разхождат около определено бизнес местоположение. Сега ще бъде моментът да се превърнете в еднорог сред море от магарета. Например, ако управлявате ресторант, вашата реклама може би ще цели да подтикне някой да опита една хапка от ястието, което предлагате. Или ако искате хората да спрат във вашата бензинонстанция, вашият промотиран пин ще ги убеди да отбият.
Така че, ако се нуждаете от аптека има вероятност един промотиран пин да се появи на върха на вашето търсене (в случай, че няма никой друг на близо). Правилната промоция ще помогне на вашият бизнес да получи повече посещения в магазина.
5. Как Google Maps избира кои реклами да показва?
Може да има стотици магазини в близост до вашето местоположение, но само няколко от тях се появяват. От къде Google знае, кое място е най-подходящо за човекът, който търси? Google казват, че използват редица сигнали, като:
- контекст на разпитване
- местоположение
- история на търсенетата и браузванията
- интереси
- поведение
- време на деня
- демографски данни
Това, което прави Google Mаps е близко до представянето на реклами в Google Dispay Netwoork. Така че, ако Google знае, че вие не посещавате често някое определено място, то той няма да ви показва реклами свързани с него. Умно, а?
6. Какво друго се променя в Google Maps?
Локалните страници придобиват нов облик с напълно съобразен дизайн, който да осигури повече трафик към физическият ви магазин. Когато някой кликне при търсене върху местна реклама, той ще бъде прехвърен на страница, която рекламодателите могат да персонализират. Местните страници ще включват важни бизнес данни като работно време на магазина, телефонен номер, адрес и посоки на движение. Фирмите могат да подчертават също така оферти, които са уникални за това промотирано местоположение и да позволяват на хората да търсят продукти в инвентара на местния магазин. Google ще покаже само местната инвентаризация, ако това е от значение за вашият бизнес.
7. Как се показва местния инвентар?
Що се отнася до информацията в Google, 3-ма от 4 човека избягват да посещават даден магазин, защото не са сигурни дали в него предлагат специфичен продукт. Ето защо, трябва да въведете местната информация за инвертаризация в персонализираната местна страница, заедно със способността да се търси, чрез този опис. Как да покажете тази информация? Трябва да снабдите Google с информация за вашата инвентаризация. Може да видите Google спецификациите тук.
8. Каква ще е цената на новите местни реклами?
Рекламодателите в момента се таксуват на клик за рекламите в Google Local Search. Тези кликвания включват:
- детайли на местоположението
- посока
- телефон
9. Кога новите местни реклами ще влязат в действие?
Новите местни реклами при търсене са в процес на разработка. Google не е оповестил точната дата, в която те ще станат достъпни до широката публика, но вероятно ще започнат да представят идеята на рекламодателите малко по малко през следващите месеци.
10. Какво трябва да направят предприятията базирани на местоположение?
Докато тръпнете в очакване да получите достъп до новите реклами има няколко неща, които можете да направите.
Първо и най-важно, трябва да включите разширенията на местоположението. Само реклами с включени разширения на местоположението ще се показват. Доказано е, че те влияят много по-добре на вашата изява. Може да рекламирате в Google Maps и сега, само предварително се уверете, че сте попълнили информацията акуратно. Всяка неправилно въведена информация ще направи откриването ви много по-трудно.
Използвани материали
https://medium.com/atm-all-things-marketing/new-ads-in-google-maps-10-things-you-need-to-know-78600562dfb#.6tf5u1mfk
Отзиви