НОВО: Рекламите в Google Maps - 10 неща, които трябва да знаете
1. Как се променят местните реклами при търсене в Google Maps?
Новите реклами в Google Maps са създадени в помощ на бизнеса, за да стане по-видим в моменти, когато потребителите търсят онлайн място за изпълнение на своите цели и желания. В идните седмици и месеци Google ще разкрие няколко нови формата реклами и характеристики в Maps, които са създадени да увеличат трафика към вашето физическо местоположение. Това включва и т.н. Promoted Pins с лого на фирмата, отвеждащи към промоции, персонализирани бизнес страници и местната търсачка за складова наличност. Целта на Google е да оптимизира действието на Google Maps без да прекалява с рекламните карета, като по този начин да дава бърза и ясна насока на потребителите и същевременно да не ги разсейва докато шофират. Google представи местните реклами в приложението Google Maps през 2013 г.
2. Къде ще се показват новите реклами?
Новите местни реклами ще се появяват в рамките на приложението Google Maps в Google Maps mobile, desktop, таблетите и в Expanded Maps резултатите на google.com. В приложението на Google Maps, което има повече от 1 милиард сваляния, една реклама с лилав етикет ще се показва на първо място над органичните резултати. При търсене в рамките на Google Maps, Google ще показва максимум 2 реклами с лилав етикет на върха на резултатите от търсенето. За търсенията в Google.com, свързани с местоположението (известно официално като Expanded Maps Results – карти с разширени резултати), потребителите, които кликнат върху линка "More places" в дъното на Local 3-Pack, ще виждат първо реклaмата в Google Maps в началото с жълт етикет над останалите резултати.
3. Защо Google прави тези промени?
По време на Summit-а Google разкриха няколко шокиращи статистики, които накараха всички маркетинг специалисти да обърнат сериозно внимание.
Представяме ви 7 главозамайващи статистики, които доказват защо трябва да изградим мост между мобилния и физическия свят.
- Около 90% от световните продажби ще се осъществяват във физическите магазини, а не онлайн, както се говори.
- Близо 1/3 от мобилните търсения са свързани с локацията.
- Търсенията, обвързани с местоположение, са нараснали с 50% по-бързо от мобилните търсения за цялата изминала година.
- Над милиард хора използват Google търсененията (google.com и Google Maps), които отвеждат хората до 1.5 милиарда дестинации всяка година.
- 84% от потребителите провеждат местни търсения.
- 3-ма на всеки 4 човека, които търсят нещо близо до тях или в техния район посредством своите смартфони, посещават магазина след по-малко от ден.
- 28% от тези търсения водят до покупка.
Ако вашият бизнес има физическо местоположение и вие искате то да се развива, е важно да улесните максимално вашите потребители, за да ви откриват бързо.
4. Какво представляват промотираните пинове?
Съвсем скоро Google ще включи промотираните пинове в Maps. Те са създадени, за да помогнат на бизнеса да се открои и покаже на хората, които се разхождат в определено бизнес местоположение. Сега ще бъде моментът да се превърнете в еднорог сред море от магарета. Например, ако управлявате ресторант, вашата реклама ще цели да подтикне някого да се отбие и опита ваше ястие. Или ако искате хората да дойдат в бензинонстанцията ви, вашият промотиран пин ще ги убеди да отбият. А ако се нуждаете от аптека, има вероятност един промотиран пин да се появи на върха на вашето търсене. Правилното промотиране ще помогне на вашия бизнес да получи повече посещения на физическия обект.
5. Как Google Maps избира кои реклами да показва?
Може да има стотици магазини в близост до вашето местоположение, но само няколко от тях се появяват. От къде Google знае кое място е най-подходящо за човека, който търси? Google казват, че използват редица сигнали като:
- контекст на разпитване;
- местоположение;
- история на търсенията и браузванията;
- интереси;
- поведение;
- време на деня;
- демографски данни.
Това, което прави Google Maps, е близко до представянето на реклами в Google Display Network. Така че ако Google знае, че вие не посещавате често някое определено място, той няма да ви показва реклами, свързани с него. Умно, нали?
6. Какво друго се променя в Google Maps?
Локалните страници придобиват нов облик с напълно съобразен дизайн, който да осигури повече трафик към физическия ви магазин. Когато при търсене някой кликне върху местна реклама, той ще бъде прехвърлен на страница, която рекламодателите могат да персонализират. Местните страници ще включват важни бизнес данни като работно време на магазина, телефонен номер, адрес и посоки на движение. Фирмите могат да представят и оферти, които са уникални за това промотирано местоположение и да позволяват на хората да търсят продукти в инвентара на местния магазин. Google ще покаже само местната инвентаризация, ако това е от значение за вашия бизнес.
7. Как се показва местният инвентар?
Трима от четири човека избягват да посещават даден магазин, защото не са сигурни дали в него предлагат специфичен продукт. Ето защо трябва да въведете информация за инвертаризацията в персонализираната местна страница, за да предоставите възможност да се търси чрез този опис. Как да покажете тази информация? Трябва да снабдите Google с данни за вашата инвентаризация.
8. Каква ще е цената на новите местни реклами?
Рекламодателите в момента се таксуват на клик за рекламите в Google Local Search. Тези кликвания включват:
- детайли на местоположението;
- посока;
- телефон.
9. Кога новите местни реклами ще влязат в действие?
Новите местни реклами при търсене са в процес на разработка. От Google не са оповестили точната дата, от която те ще станат достъпни за широката публика, но вероятно ще започнат да представят идеята на рекламодателите през следващите месеци.
10. Какво трябва да направят бизнесите, базирани на местоположение?
Докато тръпнете в очакване да получите достъп до новите реклами, има няколко неща, които можете да направите. Първо и най-важно трябва да включите разширенията на местоположението. Само реклами с включени разширения на местоположението ще се показват. Може да рекламирате в Google Maps и сега, но се уверете, че сте попълнили информацията акуратно. Всяка неправилно въведена информация ще направи откриването ви много по-трудно.
Използвани материали
https://medium.com/atm-all-things-marketing/new-ads-in-google-maps-10-things-you-need-to-know-78600562dfb#.6tf5u1mfk
Отзиви