Всички рекламиращи в Google AdWords получават достъп до разширенията за ревюта


Разширенията за ревюта на AdWords вече не са в бета версия и бяха демонстрирани във всички акаунти на AdWords, обявиха от Google. Това разширение, което започна като бета тестова версия през юни, разрешава рекламиращия да постави неща като представяне на трета страна, класации, и награди за специфични източници направо в рекламата им в AdWords.

В момента, всички ревюта трябва да бъдат от източник на реномирана трета страна, и все пак да следват политиката на AdWords. Google също така използва автоматична и базирана на хора система, за да представи всички разширения за съгласуването на валидността и политиката. От рекламиращите се изисква също така да осигурят разрешително, че могат да използват конкретни ревюта в техните реклами.
За да потвърдите ревюто, трябва да потвърдите „ново ревю” във вашия акаунт, да определите дали цитата е перефразиран или точен цитат, да представите цитата и източника, включително URL на източника, и да го запазите във вашия акаунт. Текста и източника не могат да бъдат по-дълги от 67 знака.
Във вашия акаунт, кликнете на лентата Ad Extensions, след това изберете Review Extensions от падащото View меню. Тогава кликнете на +Extensions, изберете кампанията, към която искате да добавите разширението, и след това потвърдете информацията.
След като вече сте потвърдили разширението, ще отнеме няколко дни за одобрение. След като бъде одобрено, можете да започнете да го използвате в рекламата си в AdWords.
Тези разширения са чудесен начин за рекламиращите да изкачат своята AdWords реклама малко над тази на конкуренцията, особено при области с голяма конкуренция в AdWords, и да дадат на потенциални посетители и клиенти идея как други реномирани източници виждат вашите продукти или услуги.
Използвани материали
http://searchenginewatch.com/article/2301088/All-Google-AdWords-Advertisers-Gain-Access-to-Review-Extensions
Отзиви