3 лесни начина да увеличите реализациите на уебсайта си
Положили сте големи усилия, за да привлечете посетители на вашия сайт. Създали сте семпла страница с ангажиращо съдържание, която да е лесна за навигация. Дизайнът ви е подходящ за мобилни устройства, а ключовите думи са релевантни и адекватни, осигурявайки ви предни позиции търсачките. Всичко е свършено и вече потривате доволно ръце в очакване на реализации. Ами ако такива липсват?
Вашите клиенти просто идват на сайта ви, оглеждат се за няколко минути и след това си тръгват. Вече всичко започва да ви се струва като загуба на време. Трябва да успеете да ги накарате да предприемат следващата стъпка. Но как да стане това?
Оптимизирането на сайт с цел предизвикване на реализации си е изкуство и изисква сериозни усилия. Именно за това сме ви приготвили три ценни съвета, които да ви улеснят.
1. Не насилвайте нещата.
Доверието не се изгражда за един ден. Знаете, че това е истина, тогава защо очаквате клиентите ви да ви дадат парите си, още при първия път, в който попаднат на вас в интернет? Вместо да поставяте клиентите ви на целева страница, която ги подтиква към покупка, накарайте ги да се регистрират с имейл. Така посетителят печели време, в което той ще може да се запознае с теб и твоят бранд, преди да повдигнете основния въпрос.
Защо това действа ли? Това действа, защото хората обичат да опитват нещо, преди да си го купят. Ангажирайки клиентът да направи една такава малка стъпка, като да се регистрира с имейл, за да получава информационни бюлетини, или безплатни видео съвети, го прави по-склонен да направи покупка на по-късен етап. Тази тактика е близо до човешката природа и това я прави наистина печеливша.
2. Не прекалявайте с призивите за действие!
Всички знаем колко важни са призивите, които искат да подтикнат към действие. Това са малките послания, които казват на клиента какво да направи. Ако искате да увеличите шанса си за реализации, би било логично сайтът ви да притежава повече от тези призиви, нали?
Ами, не точно. Например, ако имате три, или повече призива към действие, това може да обърка посетителите на страницата ви. Всъщност, какво точно искате от тях – да се регистрират за безплатна тест версия на продукта ви, да направят покупка, да научат повече за продукта, или пък да се регистрират за информационен бюлетин?
Ако оставите прекалено голям избор, това може да бъде и объркващо, да не говорим и за това, че е възможно да изградите впечатление, че сте отчаян. Придържайте се към един, максимум два призива към действие на страница.
3. Споделяйте мненията и препоръките на клиентите си.
Хората могат да бъдат доста скептични, особено ако нещо изглежда прекалено хубаво, за да е истина. Как да убедите някой, който ви няма доверие, да тества услугата, или продукта ви? Предлагате им доказателство. Социалното доказателство може да бъде наистина безценно за предприемането на покупка. Последните данни показват, че 63% от клиентите са по-склонни да купуват от сайт с рецензии.
Свържете се с някои от най-лоялните ви клиенти и ги попитайте дали биха се съгласили да напишат онлайн отзив, или мнение за вашия бизнес. Тогава можете да вземете този отзив, или мнение и да го включите като цитат директно върху сайта ви, или пък да създадете отделна страница с мненията на клиентите ви.
Опитайте всичко това още сега и резултатите няма да закъснеят.
Отзиви