21 успешни рекламни криейтива за 2021 г.
Кои са най-новите тенденции във Facebook рекламата и как да ги използвате, така че да постигате по-високи резултати? Вижте съветите на Valival!
Как да грабнете вниманието на потребителите с вашите реклами? С криейтив, който да предаде рекламното ви съобщение по атрактивен и достъпен начин! Не е нужно да измисляте топлата вода, просто почерпете опит от професионалистите и добавете щипка лично отношение.
Какво е криейтив? В широкия смисъл на думата, това е идеята, която влагате във вашата реклама. Криейтив е не само рекламното съобщение или дизайна, той е цялото внушение, което искате да постигнете с рекламата.
Топ тенденции във Facebook рекламите през 2021 г.:
➤ Всички големи брандове използват комбинация от видео и статични рекламни послания.
➤ Рекламите най-често се създават в два формата: за новинарския поток и за сторита.
➤ По-предпочитани са цветните и ярки реклами.
➤ Много марки използват инструменти за автоматизация, за да персонализират рекламите за конкретно местоположение.
➤ След като Facebook премахна ограничението от 20% текст, повече марки избират смела типография с текст, покриващ до 90% от визията.
Ние от Valival вярваме, че има три основни неща, които ще ви помогнат да постигнете успех в рекламата:
1. Следете за най-добрите практики.
2. Следете какво правят вашите конкуренти.
3. Добавете личен почерк.
В следващите 21 примера ще видите едни от най-успешните рекламни криейтива на някои от водещите световни брандове. Надяваме се, че ще се вдъхновите да обновите и подобрите вашите рекламни послания.
1. NIKE
В сравнение със скучните снимки на продукти на бял фон, така характерни за Nike, това рекламно послание привлича много повече внимание в новинарския поток във Facebook. Ако вашият бизнес също е свързан с електронна търговия, презентирайте продуктите си на пъстър фон, вместо на скучния бял фон.
2. CANVA
Тази реклама успешно включва толкова много елементи - две екранни снимки на продукта, заглавие и бутон “Call to action”, който приканва към действие. Казва всичко само с един поглед.
3. SPOTIFY
През 2021 г. все повече брандове създадат персонализирани илюстрации, които използват в социалните медии и рекламите. Те имат силен положителен ефект върху дългосрочното възприятие на марката. Дори да не се представят толкова добре по CPA Cost per action (Цена за действие), тези визии са чудесни за популяризиране и по-лесно разпознаване на бранда.
4. RESTREAM
Тази реклама включва няколко визуални тенденции: 3D илюстрации, преливащи се цветови схеми и смела типография. Рекламното копи е кратко и ясно, подчертавайки най-добрите характеристики и предимства на продукта.
5. KLARNA
Ако искате вашата реклама във Facebook да съдържа снимка, опитайте да я приложите в геометрична форма и да добавите цветен фон. Така ще бъде много по-забележима в новинарския поток.
6. SQUARESPACE
В повечето случаи рекламите с тежък текст се представят изненадващо добре. Заложете на семпла визия с пъстър фон и добре подбрани смели шрифтове. Добавете няколко емотикони, изпъкващи думи или илюстрации, за да направите рекламата си по -интересна.
7. SNICKERS
Обърнете внимание как тази реклама съчетава заснето видео съдържание с пъстър фон и смела типография. Използвайте кадри, които силни си контрастират, за да привлечете вниманието на потребителите.
8. VANMOOF
Има три неща, които правят тази реклама успешна: странно разположеният велосипед, светлите цветове и персонализираното местоположение в заглавието в изображението. Старайте се да имате нещо необичайно в рекламата, като обърнат с главата надолу велосипед, това винаги привлича погледа.
9. COS
Рекламите за продажби не трябва да изглеждат евтино. От COS са намерили начин да представят своето намаление от -50% по един стилен и елегантен начин. Ако вашият бизнес е свързан с търговията на по-луксозни и скъпи стоки, изберете тъмни цветове и максимално изчистени линии при дизайна.
10. MCDONALD'S
Когато предлагате нещо безплатно, това винаги привлича хората. В случая тази оферта е представена с 3D типография и персонализирани илюстрации, които правят визията още по-атрактивна. Рекламата на McDonald's съчетава едни от най-смелите тенденции за тази година. Опитайте и вие!
11. MVMT
Тук има три важни елемента, които е добре да присъстват и във вашите продуктови реклами: висококачествено изображение; акцент върху характеристиките на продукта; кратко и точно рекламно копи. Бърза и лесна рецепта за успех!
12. SLACK
Важно е да изградите собствен стил в рекламите ви, който да следва една линия. Така, без да са видели логото ви, потребителите ще знаят, че това е ваша реклама. За целта използвайте корпоративните цветове в дизайна; както и един шрифт за всички визии. Рекламата на Slack има и още едно ценно предимство – представя проблема, който продуктът решава. Винаги мислете с какво вашият продукт ще подобри живота на клиентите ви.
13. FASHION NOVA
Чудесен пример, който да използвате, ако имате онлайн магазин за дрехи. Ясно и висококачествено изображение на продукта върху модел, който се доближава до реалните ви клиенти. Потребителите все повече търсят автентичност и образи, в които да се припознаят. Емотиконите в копито са запазена марка на Fashion Nova. Ето още нещо, с което и вие можете да се откроите.
14. ОРЕО
Тази видеореклама е близка до перфектното – висококачествено заснемане, елегантен външен вид, забързано движение и кадри, привличащи погледа. Гледайте и се учете!
15. AIRBNB
Хората обичат вдъхновяващи истории. Използвайте ги в рекламата, както са направили от Airbnb. Те имат за цел да информират потребителите за тяхната марка и да стимулират нейното положително възприятие. Такива реклами не карат хората да предприемат незабавни действия, но пък работят на подсъзнателно ниво.
16. MILKA
Още една чудесна имиджова реклама, която по своето същество напомня на хората да бъдат по-добри един с друг. Създадените положителни емоции у потребителя директно се прехвърлят и върху бранда. Не подценявайте силата на социалните послания и не се страхувайте да се ангажирате с тях.
17. MOO
Още един ефект на видеорекламата във Facebook, който да тествате, е техниката „безкраен цикъл“. Използвайте повтарящите се движения, ако имате интересно видео съдържание с продължителност само няколко секунди.
18. DIFF
Използвайте реални отзиви на вашите клиенти, за да рекламирате продукта или услугата си, както са го направили DIFF. Препоръки от други клиенти са нещата, които съвременният потребител търси, преди да вземе решение за покупка. Използвайте този коз при повторно ангажиране или дори при пренасочване на рекламни кампании във Facebook за по-добри резултати.
19. PURA VIDA
Това е чудесен пример за автентична реклама. Вдъхновете се и презентирайте вашия продукт по творчески начин. Хората са уморени да виждат едни и също изображения от безплатните или платените банки с изображения, затова създайте авторски снимки за рекламите си. Нека вашата аудитория се припознае в тях. Поиграйте си с шрифта и акцентирайте върху най-важните думи от текста, в случая „50% OFF”.
20. SEPHORA
Ако искате да ангажирате аудиторията си, не казвайте всичко в рекламата. Оставете нотка загадъчност, за да ви задават въпроси. В рекламата на Sephora е представена картата им за членове, но не се споменава и дума за нейните предимства. Копито е наистина добро, защото поражда въпроси в глава на потребителя “Нещата са по-красиви отвътре“…
21. MAILCHIMP
Хората обичат конкретни резултати и нарастващи показатели. Покажете им какво точно ще получат от вашия продукт или услуга, както са направили Mailchimp. Демонстрирайте какво е усещането хората да използват вашите продукти.
Отзиви