7 начина да увеличите своя Facebook обсег
Органичният обсег във Facebook претърпява промени във времето, което означава, че доверяването само на алгоритъма на News Feed не е достатъчно, за да достигнете до повече хора. Проучвания сочат, че дори някои от най-големите брандове в света достигат само една част от своите последователи посредством органичния обсег.
По тази причина, за да увеличат своя Facebook обсег, рекламодателите в социалните мрежи трябва да бъдат по-креативни и иновативни, предприемайки различни творчески тактики. Предлагаме ви 7 метода, чрез които можете да увеличите броя на достигнатите потребители във Facebook.
1. Накарайте последователите си да желаят да получават известия
Facebook филтрира News Feed, предлагайки съдържание, което потребителите харесват най-много. Но всеки може да контролира този процес като включи получаването на известия за определени персонални или бизнес страници.
Ако вашите Facebook фенове решат да натиснат бутона "Receive Notifications", те активират функцията за получаване на много информация от вас, но ако тя е отегчаваща или нерелевантна, феновете ви могат да изключат тази опция отново. Затова се уверете, че вашите публикации са достатъчно качествени и следете реакциите на потребителите, за да разберете какво очакват да виждат на вашата страница.
2. Вградете ваши постове и в други места
Голяма част от вашата стратегия трябва да е да окуражавате комуникация извън платформата Facebook. Това може да се случи като споделяте вашето съдържание и в други социални мрежи или като вграждате постове в блога си. Публикувайки съдържание на друго място, може да подсилите неговата изява и съответно ангажираността с него, което крие неминуеми ползи.
3. Коментарите привличат погледи
Проучванията сочат, че хората са склонни да обръщат внимание на публикации, които вече са коментирани от някого. Пост с много коментари е способен да накара хората да коментират още повече, предизвиквайки дискусия или дебат. Повече обвързаност с вашия пост = повече позитивни сигнали, изпратени към Facebook News Feed алгоритъма, който със сигурност ще покаже вашето съдържание на стените с новини на повече хора.
4. Смесвайте съдържанието
Имаше време, когато всеки Facebook статус съдържаше изображение, тъй като то заема повече пространство, правейки поста ви по-привлекателен и набиващ се на очи в хорския News Feed. Но това вече не е актуално. В днешно време се появяват линкови изображения, наподобяващи големите снимки. Важно е да се обърне внимание на имиджовото съдържание, което трябва да е оптимизирано за Facebook и да изглежда добре при появата си в News Feed-a.
5. Създавайте автентично и интересно съдържание
Всичко опира до създаването на грабващо съдържание. Ако предлагате уникален продукт на вашата страница и то по-атрактивен начин, със сигурност ще накарате вашите последователи да се завръщат, искайки повече. Те ще търсят още информация за вас и това, което предлагате. Създавайте автентично и интересно съдържание, което да бъде адекватно спрямо интересите на аудиторията ви. Изследвайте анализаторския център на вашата страница, за да сте наясно каква е реакцията на последователите ви при различните публикации.
6. Подсилвайте постовете
Най-лесният начин да увеличите трафика към вашата Facebook страница е като подсилвате постовете си. Може да го направите лесно, кликвайки върху бутона, който се появява под всяка ваша публикация. Вие преценявате колко сте готови да похарчите за подсилване на вашия пост и до колко човека искате да достигнете той.
7. Използвайте Facebook Advertising
Това е 100% успешен начин да увеличите своя обсег чрез платена реклама. Използвайки големите способности на Facebook Power Editor, може да създадете реклама и да определите бюджет. Facebook ще похарчи този бюджет за определен период от време. Изберете своята таргет група и започнете да изпробвате различни изображения. Звучи лесно, но тестването е трудно. Освен това дори да си заплащате за по-добър обсег, необходимо условие за вашия успех е да разбирате добре своята публика. Уверете се, че сте наясно какво очаква тя и направете всичко възможно да я удовлетворите.
Заключение – тестване, тестване и пак тестване
За да постигнете каквото и да е в социалните медии, трябва непрестанно да тествате вашето съдържание. Правилата се променят постоянно и вие трябва да сте подготвени за всичко. Знаете ли какво правят големите брандове? Те тестват различни похвати за увеличаване на своя Facebook обсег дори и в добрите времена. Най-голямата грешка на една компания е да експериментира, само когато е в криза. Така че ключът е тестване, тестване и пак тестване!
Използвани материали
http://www.socialmediatoday.com/social-networks/7-ways-increase-your-facebook-reach
Отзиви