7 начина, с които да увеличите своя Facebook обсег


Органичният обсег във Facebook претърпява промени във времето за всички страници, което означава, че напълното доверяване само на алгоритъма на Facebook News Feed не е достатъчно, за да достигнете до повече хора. Някои проучвания сочат, че дори някои от най-големите брандове в света, достигат само до една фракция от своите фейсбук последователи, посредством органичния обсег.
Поради тази причина, рекламодателите в социалните мрежи, трябва да бъдат по-креативни и иновативни, предприемайки по-различни творчески тактики, за да увеличат своя фейсбук обсег. Предлагаме ви 7 метода, чрез които може да увеличите броя на достигнати потребители във Facebook.
1. Накарайте вашите потребители да получават нотификации.

Facebook филтрира вашият News Feed, предлагайки съдържание, с което потребителите комуникират най-много. Но всеки може да контролира този процес, като включи получаването на нотификации за определени страници и индивиди. Давайки възможност на вашите фенове да натискат бутон на страницата ви - „Receive Notifications” давате възможност на хората да активират функцията за прекалено получаване на информация от вас, което може да бъде отегчаващо и да се наложи да го изключат отново. Поради тази причина, бъдете сигурни, че мониторирате вашите насрочени публикации и следите реакцията на потребителите, тъй като това ще ви помогне да разберете какво искат да виждат последователите от вашата страница.
2. Вградете вашите постове и в други места.

Голяма част от вашата стратегия е да окуражавате комуникациите извън платформата на фейсбук. Това може да се случи, като споделяте вашето съдържание в други социални мрежи или вграждайки даден пост в блога ви. Публикувайки вашето съдържание на друго място, може да подсилите неговата изява и по този начин и неговата ангажираност, което крие неминуеми предимства.
3. Коментарите, привличат погледите.

Проучванията сочат, че хората са склонни да обръщат внимание на публикации, на които някой друг вече е коментирал. Публикация с изобилие коментари е способна да окуражи хората да коментират още повече, предизвиквайки дискусия или дебат. Повече обвързаност с вашия пост = на повече позитивни сигнали, изпратени към Facebook News Feed алгоритъма, който със сигурност ще класира вашето съдържание в повечето стени с новини на повече хора.
4. Смесвайте съдържанието

Имаше време, когато всеки фейсбук статус съдържаше изображение, тъй като то заема повече пространство, правейки поста ви по-привлекателен и набиващ се на очи в хорския News Feed. Но, този съвет вече не е актуален. В днешно време линкови изображения се появяват, наподобяващи големите снимки. След като това е факт е важно да се обърне внимание на имиджовото съдържание, което трябва да е оптимизирано за фейсбук и да изглежда добре при появата си в NewsFeed-a.
5. Станете познавачи на съдържанието

Всичко опира до създаването на страхотно съдържание. Ако предлагате уникален продукт на вашата страница и то по-атрактивен начин, със сигурност ще карате вашите последователи да се завръщат, искайки повече. Те ще търсят още информация за вас и това, което предлагате. Създайте уникално съдържание и бъдете сигурни, в това, което публикувате, така че да бъде адекватно на интересите на хората. Изследвайте анализаторският център на вашата фейсбук страница, за да сте наясно каква е реакцията на последователите ви при различните публикации.
6. Подсилвайте постовете

Разбира се има и платени варианти. Най-лесният начин да увеличите трафика и обсега към вашата фейсбук страница е да подсилите постовете си. Може да го направите лесно, кликвайки върху бутона, който се появява под всяка една ваша публикация. Чрез тази възможност вие преценяте колко сте готови да похарчите, за подсилване на вашия пост и до колко човека искате да достигнете с това действие.
7. Използвайте Facebook Advertising

Това е 100% начин, с който да увеличите вашия обсег чрез разплащателни методи. Използвайки мощните способности на Facebook Power Editor може да създадете реклама и да определите бюджет. Facebook ще похарчи този бюджет за определен период от време. Изберете своята таргет група и започнете да прехвърляте различни изображения. Звучи лесно, но тестването е трудно. И дори да си заплащате за по-добър обсег, единственият начин да го направите успешно е като разберете своята публика. Убедете се, че сте наясно какво очакват те да видят от вас и направете всичко възможно да ги удовлетворите.
Заключение – тестване, тестване и пак тестване!
За да постигнете каквото и да е в социалните медии, трябва непрестанно да тествате вашето съдържание. Правилата се променят непрестанно и вие трябва да сте подготвени за всичко. Знаете ли какво правят големите брандове, за разлика от малките?
Те задвижват разделни тестове, дори през добрите времена. Най-голямата грешка на една компания е да експериментира само когато е в криза. Изгодният път сочи към повече тестове, а не по-малко.
Използвани материали
http://www.socialmediatoday.com/social-networks/7-ways-increase-your-facebook-reach
Отзиви